فرماندار رامسر گفت: جايگاه ارزشمند روابط عمومي‌ها بايد حفظ و براي شناختن و شناساندن اين جايگاه تلاش شود.

عبدالصمد صفرنژاد يكشنبه شب در جلسه انتخاب شوراي روابط عمومي‌هاي شهرستان رامسر، ارتباط را امري لازم و مهم در اجراي برنامه‌ها دانست و افزود: رمز موفقيت مديران از بدنه دستگاه‌هاي اجرايي به ويژه روابط عمومي‌هاست و اگر روابط عمومي‌ها نباشند ارتباط خوب برقرار نمي‌شود.
وي اظهار داشت: روابط عمومي‌ها مبلغ دستگاه اجرايي‌اند و رابط بين مسئولان و مردم بوده و با انعكاس مشكلات مردم درصدد حل آن برمي‌آيند.
صفرنژاد ادامه داد: اگر روابط عمومي‌ها موفق باشند تصوير بسيار مثبتي از مسئولان ارائه مي‌شود و مسئولان به راحتي مي‌توانند از طريق روابط عمومي اطلاع‌رساني كنند.
وي خاطرنشان كرد: مردم بايد بدانند كه دستگاه‌هاي اجرايي ما چه مي‌كنند و چه پروژه‌هايي دارند و تمام اين كارها از طريق روابط عمومي‌ها انجام مي‌گيرد.
فرماندار رامسر بيان داشت: مديران و روابط عمومي‌ها بايد مديريت زمان داشته باشند زيرا با هرچه بهتر استفاده كردن از زمان موفق‌تر مي‌شوند.
وي تصريح كرد: روابط عمومي‌ها مانند مشاوران خوبي هستند كه مي‌توانند بسيار مفيد باشند.
صفرنژاد با اشاره به معضلات رامسر و عدم تخصيص اعتبار لازم با توجه به جمعيت شناور اين شهرستان گفت: يك روابط عمومي موفق آن است كه شكارچي فرصت‌ها باشد و از فرصت حضور مديران ارشد در شهرستان استفاده كند.
وي بيان داشت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد اطلاع‌رساني بالايي داشته باشند و بگويند كه نظام اسلامي در طول اين سال‌ها چه كرده و به كجا رسيده است.
فرماندار رامسر تاكيد كرد: رقابت بايد در عالم رفاقت باشد و بدون تخريب يكديگر سعي در ارتقاي وضعيت شهرستان داشته باشيم.
در ادامه هريك از روابط عمومي‌هاي شهرستان به بيان مشكلات خود پرداختند و در نهايت شوراي روابط عمومي شهرستان رامسر انتخاب شد.
منبع: فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده