رئيس دانشكده پرستاري و مامايي رامسر: نگاه منتقدانه يكي از ويژگي‌هاي بارز دانشجويان است

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان رامسر، فاطمه شيرين‌كام پيش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و در جمع دانشجويان دانشگاه‌هاي مختلف رامسر اظهار داشت: يكي از ويژگي‌هاي بارز جوانان‌ به ويژه دانشجويان نگاه منتقدانه آنان است.
وي افزود: دانشجو آزاده است و آزاد مي‌انديشد و پس از تحليل موقعيت وارد عمل مي‌شود.
وي گفت: كسي كه به دانشگاه وارد مي‌شود، صرفا براي دستيابي به مدرك و كسب تخصص و حرفه نيست بلكه از دلايل آن به ‌دست آوردن هويت علمي است.
شيرينكام خاطر‌نشان كرد: دانشجو در دانشگاه مي‌آموزد كه يك انسان توانمند و كارآمد باشد.
رئيس دانشگاه آموزش عالي فني ملاصدراي رامسر نيز در اين نشست گفت: دانشگاه عرصه شكوفايي استعدادهاست و دانشجو سرمايه گرانبهاي هر ملت است.
يوسف هاشمي افزود: در قرني كه در آن اطلاعات، دانش و آگاهي اساسي‌ترين دارايي‌هاي انسان، ملت‌ها و جوامع است، بايد گام‌هايي بزرگ در راستاي كسب علم و دانش برداشت.
وي تصريح كرد: اگر مي‌خواهيم كه ادعا كنيم كه جهاني هستيم، بايد در راستاي داشتن مهارت و فناوري تلاش كنيم.
هاشمي بيان داشت: امروزه دشمن از سلاح گرم و سرد استفاده نمي‌كند، بلكه با فكر، انديشه و فرهنگ خود به سراغ ما مي‌آيد و بايد در اين عرصه كاملا هوشيار بود.
علي‌اكبر مير‌حسيني رئيس دانشگاه آموزش عالي رحمن رامسر نيز با اشاره به تاريخچه روز دانشجو گفت: اين روز را گرامي مي‌داريم تا ياد و خاطره شهداي دانشجو كه با ايثار خود از اعتقادات ديني و ملي‌مان محافظت نگه داشتند، زنده بماند.
فرماندار رامسر نيز با حضور در اين مراسم گفت: رامسر به عنوان يك شهرستان علمي از قبل و بعد از انقلاب شناخته شده است و اكنون چهار سال پياپي رتبه اول قبولي كنكور در استان از آن اين شهرستان است.
علي باباخان خاطر‌نشان كرد: دانشگاه‌هاي رامسر نسبت به دانشگاه‌هاي همجوار تورم دانشجويي دارد و درصدديم دانشگاه‌هاي خود را ارتقا بخشيم.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده