كيفيت خودروهاي ساخت داخل در تابستان


در گروه سواري 10 مدل خودرو در سطح كيفي خيلي خوب، 10 مدل در سطح خوب، يك مدل در سطح قابل قبول و 7 مدل در سطح كيفي حداقل قابل قبول قرار گرفتند.
در گروه اول، مرسدس بنز E200 با تنها يك مورد ارزشيابي و نمره منفي 45 باكيفيت‌ترين بوده و خودروهاي نيسان ماكسيما و گرند ويتارا به ترتيب با نمرات منفي 74 و 8/80 در رتبه‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند. اين در حالي است كه پرايد نسيم و ون نارون با امتياز منفي 9/407 بدترين رتبه كيفي را به دست آورده‌اند.
خودروهاي سطح كيفي خيلي خوب از لحاظ رنگ، بدنه، تزئينات داخلي و خارجي داراي ايراداتي بوده و به جز خودروهاي مزدا 3 و ريو، بقيه در مقابل آب نفوذناپذيرند. همچنين سيستم ترمز تمامي آنها به جز خودروهاي گروه پژو 206 بدون ايراد بوده‌اند. در بين معدود خودروهاي داراي ايراد از لحاظ تجهيزات الكتريكي نيز ريو به همراه نيسان رونيز بيشترين امتياز منفي را كسب كرده‌اند. لازم به ذكر است كه فقط گروه پژو 206 و ريو در اين سطح كيفي داراي عيوب مهم و اساسي بوده‌اند.
در سطح خوب نيز هيوندايي ورنا بهترين كيفيت و MVM110 پايين‌ترين رتبه كيفي را كسب كردند. در اين سطح كيفي نيز همانند سطح كيفي خيلي خوب بيشترين ايرادات در بخش‌هاي بدنه، رنگ و تزئينات داخلي و خارجي ديده مي‌شود. خودروهاي پژو پارس خراسان از لحاظ رنگ، تندر90 ايران خودرو از نظر ايرادات بدنه و سمند در بخش تزئينات داخلي و خارجي پايين‌ترين رتبه را كسب كرده‌اند. هيوندايي ورنا، تندر90 ايران خودرو، پژو 405 و فولكس گل در اين سطح در برابر آب نفوذناپذير هستند. همچنين تمامي آنها به جز خودروهاي هيوندايي ورنا، MVM110 و فولكس گل عيوب مهم و اساسي داشته‌اند. تنها خودرو سطح قابل قبول گروه سواري در فصل تابستان نيز پروتون ويرا با تعداد 7 مورد ارزشيابي و نمره منفي 222.1 است كه بيشترين ايرادات آن در تزئينات داخلي و خارجي و كمترين آن در صداهاي غيرعادي مشاهده شده است.
سطح حداقل قابل قبول هم شامل 7 مدل خودرو بوده است كه با پژو روآ آغاز و به ون نارون منتهي مي‌شود. در بخش‌هاي سيستم ترمز، موتور، انتقال قدرت، تجهيزات الكتريكي و تزئينات ون نارون، در بخش صداهاي غيرعادي سايپا 141 و از لحاظ ايرادات بدنه، پرايد پارس خودرو داراي بيشترين نمره منفي بوده‌اند. همچنين مدل خودرو اين گروه تحت آزمون دوام قرار گرفته‌اند كه چهار مدل آنها در سطح خيلي خوب، يك مدل در سطح خوب و دومدل نيز در سطح حداقل قابل قبول گرفته‌اند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده