امام جمعه تنكابن:آموزه‌هاي واقعي مسيحيت در جهان به‌ درستي ترويج نشد

به گزارش خبرگزاري فارس از تنكابن، حجت الاسلام محمد قدوسي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تنكابن افزود: سال نو ميلادي در حالي آغاز مي‌شود كه مردم فلسطين در غزه بيش از يك و نيم سال است كه تحت فشار صهيونيست و حاميان آنها‌ و از كمترين امكانات بي‌بهره هستند.
وي تاكيد كرد: اگر مسيح (ع) بود اين همه ظلم و ستم وجود نداشت.
قدوسي به روي آوردن آمريكا به جنگ نرم و انقلاب مخملي در مواجه با ايران اشاره كرد و گفت: اين حركات نشانه ناتواني آمريكا و قدرت‌هاي استكبارگر است كه به هر راهي براي ريشه‌كن كردن مسلمانان متوسل مي‌شود.
وي اقدام انقلابي و شجاعانه خبر‌نگار عراقي در پرتاب كفش به بوش را اقدامي براي بيان حق و دفاع از آن دانست و او را يك نماد مقاومت براي تمام خبرنگاران اعلام كرد.
امام جمعه تنكابن با گراميداشت سالروز تشكيل نهضت سواد‌آموزي و روز ريشه‌كني بيسوادي گفت: بعد از انقلاب تا به امروز كشور ما پيشرفت‌هاي خوبي در زمينه سواد‌آموزي داشته است كه نتيجه آن نيز افزايش چند درصدي‌ ميانگين باسوادها از 48 درصد به 80 درصد بوده است.
وي اظهار داشت: اين روندي كه آغاز شده سبب ريشه‌كني صددرصد بي‌سوادي در بسياري از روستاها بوده است.
قدوسي در پايان به آغاز ماه محرم‌ اشاره كرد و اظهار داشت: ما بايد در اين ماه بزرگ نهايت تلاش را براي درست شناساندن امام حسين (ع) به جوانان انجام دهيم.

1 نظرات:

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده