شهرستان‌هاي تنكابن، عباس‌آباد و رامسر هنوز زمين در اختيار تعاوني هاي مسكن مهر قرار نگرفته است

مدير كل تعاون استان مازندران گفت: مهم‌ترين مشكلي كه تعاوني‌هاي مسكن مهر در پيشبرد فعاليت‌هاي خود با آن مواجه هستند، موانع و پيج و خم‌هاي اداري است.
به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان بهشهر، اسماعيل نيلچيان در حاشيه جلسه عصر امروز ستاد مسكن مهر اين شهرستان در جمع خبرنگاران با بيان اينكه تعاوني‌هاي مسكن مهر با دستگاه‌هاي مختلفي روبه‌رو هستند و بايد استعلاماتي را از اين مراكز دريافت دارند، اظهار داشت: انتقال نقشه‌ها، تفكيك و طراحي آن در مسكن و شهرسازي، برداشت از ژئوفيزيك خاك و طي مراحلي از اين قبيل در ساير دستگاه‌ها با تاخيراتي همراه است كه بايد با همدلي و همكاري آنان به حداقل برسد.
وي درباره كيفيت كار تعاوني‌ها افزود: تعاوني‌هاي مسكن مهر در اكثر شهرها آغاز به كار كردند و در شهرستان‌هايي مانند بهشهر، گلوگاه، ساري و فريدونكنار مقدمات احداث مسكن حل شده است و از طرفي در شهرستان‌هاي تنكابن، عباس‌آباد و رامسر هنوز زمين تهيه نشده است.
نيلچيان با اشاره به آماده بودن زيرساخت‌ها، طراحي نقشه‌ها و پيمانكار در بهشهر گفت: از اين شهرستان انتظار مي‌رود پيشرفت بيشتري داشته باشد.
وي بيان داشت: فراهم‌ كردن زيرساخت‌هاي مناسب، برنامه‌ريزي فعاليت‌ها در كوتاه‌ مدت، ميان‌ مدت و درازمدت، توجه به بحث تراكم براساس ابلاغ طرح تراكم جديد و گذشتن از نگاه انتفاعي در برابر تعاوني‌ها و ابلاغ گزارش و مشكلات مورد به مورد در اسرع وقت به مدير كل مي‌تواند راهگشاي بسياري از موانع پيش روي تعاوني‌ها باشد.
مدير كل تعاون مازندران خاطرنشان كرد: هدف مقدسي در ايجاد تعاوني‌هاي مسكن مهر از سوي دولت بوده كه تنها با احساس مسئوليت و پيگيري تمام دست‌اندركاران، اين طرح بزرگ ملي به اميد‌هاي مردم پاسخ داده خواهد شد.

3 نظرات:

آپم با :
تو هم بیا دعا کنیم...
www.oftadamazpa.blogfa.com

آپم با :
تو هم بیا دعا کنیم...
www.oftadamazpa.blogfa.com

i agree your idea ! very nice blog

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده