استاندار مازندران خبر داد: اختصاص اعتبار يك‌ ميليون يورويي‌ براي احداث نيروگاه غرب مازندران

به گزارش خبرگزاري فارس از نوشهر، سيد‌محمد كريمي ظهر امروز در جلسه رفع موانع اجرايي نيروگاه گازي غرب مازندران در فرمانداري نوشهر افزود: حدود دو سال است كه از تصويب نيروگاه گازي 554 مگاواتي نوشهر مي‌گذرد اما متاسفانه تاكنون به مرحله عملياتي نرسيده است.
وي با اشاره به تاكيد تفويض اختيار رئيس جمهور مبني بر اختيار تام در اجراي طرح‌ها به استانداران گفت: بسياري از هتل‌ها و واحدهاي صنعتي و حتي منازل مسكوني غرب مازندران با افت ولتاژ مواجه هستند كه تاخير در اجراي اين طرح سبب واخواهي مردم شده است.
وي به مسئولان محيط زيست فرصت داد تا ظرف يك ‌ماه آينده نتايج اين طرح را پيگيري كنند و نتايج را به نهادهاي ذي‌ربط گزارش دهند.
كريمي تاكيد كرد: پروژه احداث نيروگاه گازي مورد تاييد وزرا و هفت معاون رئيس جمهور قرار گرفته‌ است و هيچ عذري براي عملياتي نشدن آن پذيرفته نمي‌شود.
فرماندار نوشهر نيز در اين جلسه گفت: از اهداف اين پروژه كاهش كمبود توليد شبكه سراسري و رفع افت ولتاژ شبكه غرب مازندران است.
سيد‌هاشم فاطمي از جمله مشكلات اين طرح نيز كاربري زمين در قطعات 10 هكتاري اداره كل منابع طبيعي دانست و تصريح كرد: اين مسئله بايد از طريق سازمان جنگل‌ها و مراتع كشور صورت گيرد.
وي افزود: محيط زيست تاكنون جواب مثبتي براي اجراي اين طرح اعلام نكرده است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده