مشایی، رییس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد

خبرها حاكي است ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است.قرار شده در صورت رسانه ای شدن خبر ریاست مشایی بر ستاد احمدی نژاد، برای جلوگیری از ایجاد شائبه های انتخاباتی، استاندار كنوني گيلان جايگزين وي در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري شود.






خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» گزارش داد: ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است..

بنابراین گزارش، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم، رحیم مشایی معاون احمدی نژاد، رییس ستاد انتخاباتی رییس جمهور فعلی ایران را به عهده گرفته است.


به گزارش «انتخاب»، قرار شده در صورت رسانه ای شدن خبر ریاست مشایی بر ستاد احمدی نژاد، برای جلوگیری از ایجاد شائبه های انتخاباتی، استاندار كنوني گيلان جايگزين وي در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري شود.

مشایی که یکی از جنجالی ترین اعضای دولت نهم است، بارها به دلیل اظهارنظرهای خود با اعتراضات فراوانی از سوی مراجع تقلید و برخی مسئولان مواجه شده است. مشهور ترین اظهارنظر وی، جمله ی «دوستی با مردم اسرائیل» بود که باعث اعتراضات گسترده و درخواست برخی مراجع تقلید برای برکناری وی بود.

این در حالی است که احمدی نژاد در واکنش به اعتراضات گسترده علیه اظهارنظرهای مشایی اعلام کرده بود که «موضع دولت و من، همان است که مشایی گفته»

در دوره ی نهم انتخابات ریاست جمهوری، صادق محصولی وزیر فعلی کشور رییس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بود.

منبع : ديلم نيوز

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده