هيئت ورزش باستاني رامسر آغاز به كار كرد

به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، نايب رئيس شوراي شهر و رئيس هيئت بدنسازي و پرورش اندام رامسر عصر امروز در اين همايش گفت: پيشرفت و توسعه در گرو سلامت و نشاط است.
علي اميني‌شاد افزود: ورزش از زير ساخت‌هاي اساسي كشور است و دولت‌ها براي ايجاد زيرساخت‌ها بايد هزينه پرداخت كنند تا در آينده‌اي نزديك نتايج سرمايه‌گذاري را برداشت كنند.
وي اظهار داشت: بايد نگاه دولت به ورزش عوض شود و با ازدياد اماكن ورزشي، در اختيار قرار دادن تجهيزات ورزشي به صورت رايگان و توسعه و بسط فرهنگ ورزشي بين مردم زيرساخت‌هاي آن را فراهم كنند.
اميني‌شاد تصريح كرد: مديريت اجرايي پروژه‌ها بايد قوي باشد تا براي به ثمر رسيدن آنها زمان زيادي صرف نشده و در اين ميان هزينه‌هاي بيشتري از سوي مردم پرداخت نشود.
نايب رئيس هيئت بدنسازي و پرورش اندام شهرستان نيز در اين همايش به اهميت اين ورزش اشاره كرد و گفت: اين ورزش يكي از ورزش‌هاي پر شور و هيجان و پيچيده است كه متاسفانه در اذهان عمومي ورزش ساده‌اي به حساب مي‌آيد در صورتي كه ريشه‌اي سنتي داشته و براي ابراز قدرت از گذشته‌ها به يادگار مانده است.
مجيد پوربخشيان افزود: سومين دوره قهرماني استان در رامسر برگزار شد كه در دو دوره گذشته آمل اول و رامسر نايب قهرمان شد.
وي درباره سومين دوره از مسابقات مچ‌اندازي مازندران گفت: در اين دوره 17 تيم از 17 شهرستان استان در رده بزرگسالان با هم به رقابت مي‌پردازند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده