چابكسر شهر نمونه گردشگري مي‌شود

نماينده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: همان طور كه مردم چابكسر نمونه هستند اين شهر نيز به عنوان شهر نمونه گردشگري در كشور تبديل مي‌شود.
اسدالله عباسي صبح امروز در جلسه معارفه شهردار جديد چابكسر افزود: با توجه به ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي موجود در اين شهر، از شهردار جديد انتظار مي‌رود در به فعل درآوردن ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي اين شهر اهتمام عاجل به عمل آورد.
وي از شهردار و شوراي اسلامي چابكسر خواست از ورود به مسائل حاشيه‌اي بپرهيزند و براي خواسته‌ها و مطالبات مردم گام بردارند تا اين منطقه با تعامل و دوستي ميان مسئولان و مردم شاهد شكوفايي و رشد قابل قبولي باشد.
عباسي همچنين از راه‌اندازي پايگاه (سايت) نفتي خزر در رودسر خبر داد و تصريح كرد: زمان اجراي اين پروژه اوايل سال 88 است.
نماينده مردم رودسر و املش خاطرنشان كرد: پايگاه نفتي رودسر جزو مصوبات سفر رئيس جمهور به گيلان بوده است كه با سرمايه‌گذاري چند ميليارد توماني عملياتي مي‌شود.
وي اضافه كرد: راه‌اندازي اين پروژه تحول اقتصادي و به تبع آن اشتغال براي جوانان منطقه فراهم مي‌كند.
در ادامه اين جلسه رئيس شوراي اسلامي شهر چابكسر اظهار داشت: بودجه سال 87 شهرداري چابكسر بالغ بر 10 ميليارد ريال است.
رامين محمدي افزود: از اعتبار مذكور، 5 ميليارد و 460 ميليون ريال براي اجراي پروژه‌هاي عمراني هزينه مي‌شود كه 43 درصد پروژه‌هاي عمراني پيش‌بيني شده نيز تاكنون اجرايي شده است.
در اين جلسه به پيشنهاد شوراي اسلامي شهر چابكسر و طي حكمي از طرف استاندار گيلان، محمد پورحسين به عنوان شهردار جديد چابكسر معرفي و مشغول به كار شد.
فارس

2 نظرات:

محمد
باسلام
لطفا بنویسید وضعیت اسفالت ÷لهای چالکرودو شیرود بسیار اسفبار است چرا بعد از تعریض جاده ÷لها و اسفالت شان را درست نمیکنند مسئولین راه و ترابری رامسر و استان چرا به حال این مردم زحمتکش فکری نمی کنند و ضعیت آسفالت کوچه ها و معابر شهر بدتر این همه بودجه را چکار میکنند متاسفانه فقط شعار میدهند است

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده