مدير آموزش و پرورش تنكابن:توسعه تكنولوژي آموزشي براي ارتقاي علمي دانش‌آموزان ضروري است

رئيس آموزش و پرورش تنكابن گفت: آموزش و پرورش با به روز شدن تكنولوژي آموزشي، بايد تكنولوژي آموزشي را براي ارتقاي سطح علمي دانش‌آموزان فراهم كند.
سيد جلال نوري‌زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در تنكابن افزود: برگزاري همايش‌هاي متنوع، استفاده از سخنرانان و مشاوران بزرگ كشور در سطح مدارس شهرستان، انتقال شوراي معاونان از اداره آموزش و پرورش به مدارس، برگزاري كلاس‌هاي فوق برنامه از جمله برنامه‌هايي است كه اين مديريت براي رسيدن به جديدترين دستاوردهاي آموزشي انجام مي‌دهد.
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر مدارس اين شهرستان براي مجهز شدن به سيستم تكنولوژي روز با كمبود‌هايي مواجه است.
نوري‌زاده اظهار داشت: در بحث مكان‌هاي فيزيكي متأسفانه مدارس ما داراي قدمت 30 تا 35 سال است كه با هر بارندگي دچار چالش‌ها و مشكلات زيادي مي‌شوند.
وي با اشاره به ضرورت همكاري انجمن اوليا و مربيان در توسعه اهداف آموزشي تصريح كرد: امروزه با تلاش‌هايي كه انجمن اوليا انجام دادند مسئولان به اين نتيجه رسيده‌اند كه اين انجمن علاوه بر حل مشكلات مالي مدارس مي‌تواند به مسئولان ايده و افكار نويي دهد تا شاهد رشد و اعتلاي سطح آموزشي باشيم.
مدير آموزش و پرورش شهرستان تنكابن اظهار داشت: دانش‌آموزان، امروزه نگاه‌شان در خانه، مدرسه و جامعه با هم متفاوت است و متأسفانه بسياري از مسائل تكنولوژي روز اعم از اينترنت و ماهواره بحث هويت‌سازي دانش‌آموزان را بر عهده گرفته است.
وي گفت: ما در مسير تربيت و هويت‌سازي براي دانش‌آموزان به تنهايي قادر به كاري نيستيم و بايد تمام مسئولان سازمان تبليغات اسلامي، اداره فرهنگ و ارشاد و ساير عوامل اجرايي در اين موضوع فعاليت داشته باشند.
نوري‌زاده بيان داشت: آموزش و پرورش در اوقات فراغت دانش‌آموزان چندان موفق نيست و آن هم به علت نداشتن امكانات و اعتبارات لازم براي انجام اين كار است.
وي با اشاره به سفر رئيس‌جمهوري به استان مازندران تصريح كرد‌: در سفر اول رئيس‌جمهوري هيچ گونه اعتباراتي براي اداره آموزش و پرورش تنكابن در نظر گرفته نشد و در سفر دوم هم چندين تقاضا به فرمانداري ارائه شد كه هنوز رسماً به ما چيزي ابلاغ نشد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده