اختلاف و درگيري متوليان كشتي مازندران

درگيري مربيان،‌داوران و كشتي گيران در مسابقات كشتي استان مازندران در ماه هاي اخير، زمينه اي بود براي عمق بخشيدن به اختلاف هاي موجود در كشتي اين استان.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، سياست هاي تبعيض آميز در توجه به كشتي شرق مازندران و بي توجهي به اين ورزش در غرب، پشت خط ماندن بسياري از مربيان پشت خط هاي قرمز در ميان حضور هميشگي برخي مربيان و توزيع ناعادلانه امكانات از جمله مسايلي است كه ريشه هاي اختلاف و درگيري را در كشتي مازندران به وجود آورده است.

درگيري فيزيكي مربيان و كشتي گيران در اعتراض به نوع عملكردها و سياست هاي گاه متناقض،‌يكي از حاشيه هاي مسابقات كشتي استان مازندران در ماه هاي اخير بوده است.

اختلاف ها در كشتي مازندران، پيش از اين در لفافه بود و علي رغم تاثير نامطلوبي كه بر كشتي اين استان داشت،‌با سيلي صورتش را سرخ مي كرد! اما شنيده ها حكايت از علني نشدن برخي مسايل و رو در رو قرار گرفتن اصغر ثمربخش و سلمان قادري،‌مردان اول و دوم هيات كشتي استان مازندران دارد.

ثمربخش از سوي منتقدان قادري،‌زيرفشار است و از طرفي هم نمي تواند به عنوان رييس هيات كشتي استان مازندران شاهد يكه تازي هاي قادري در كشتي اين استان باشد.

رييس هيات كشتي استان مازندران با گسترش آتش اختلاف ها و براي خاموش كردن آن راه اداره كل تربيت بدني را پيش گرفته است.شنيده مي شود ثمربخش در ديدار با معاون فني اداره كل تربيت بدني مازندران خواهان پايان يافتن رفيق بازي ها در كشتي و ورزش اين استان شده است و به نوعي از حضور پرحرف و حديث قادري به عنوان نايب رييس هيات كشتي مازندران ابراز نارضايتي كرده است. وجوداين اختلاف ها در كشتي ما زندران هر روز بر شايعه هايي دامن مي زند كه حكايت از استعفا بركناري و يا درگيري هايي در ورزش اول مازندران دارد.

دريا نيوز

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده