فرماندار رامسر خواستار نظارت بر قيمت‌ها شد

عبدالصمد صفرنژاد صبح امروز در آخرين جلسه شوراي اداري اين شهرستان كه در سالن اجتماعات اردوگاه شهيد رجايي برگزار شد، گفت: در شهرستاني زندگي مي‌كنيم كه عروس شهرهاي مازندران است و بايد براي تسهيلات سفر تلاش زيادي كنيم و همان طوري كه در سال 88 با تلاش دستگاه‌هاي اجرايي توانستيم رتبه اول استان را به خود اختصاص دهيم.
وي ادامه داد: ما بايد بيش از اين تلاش كنيم، پروژه‌ها را مديران ايجاد مي‌كنند و مي‌طلبد كه همه مديران براي رسيدن به نام و آوازه‌هاي جهاني رامسر گام برداشته و بزرگ‌ترين امر به دست آوردن دل مردم است و مسئولان بايد مردمي باشند.
فرماندار رامسر با اشاره به اينكه شهر رامسر شهري گردشگري است و مديران آن نيز بايد نگاهي گردشگري داشته باشند، عنوان داشت: بايد درباره ظرفيت‌هاي گردشگري بيش از پيش تلاش كرد تا زيبنده نام بلند رامسر باشد.
امام جمعه رامسر نيز در اين جلسه با اشاره به اقتدار ملت ايران بيان داشت: مردم ما با حضور پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن 88 اميد كاذب دشمنان را از بين بردند و به جهانيان ثابت كردند كه اين انقلاب هميشه پيروز است.
حجت السلام عبدالرحمن باقرزاده درباره راه‌اندازي جنگ امنيتي اظهار داشت: جنگ تمام دستگاه‌هاي امنيتي موصاد و سيا با سربازان گمنام امام زمان (عج) پيروزي سربازان را به دنبال داشت و ريگي جنايتكار دستگير شد كه اين نشان از آن دارد كه كشور ايران از دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي بالايي برخوردار است.
در ادامه اين مراسم احمد توانا شهردار كتالم نيز طي سخناني گفت: سعي ما بر آن است كه در حوزه خود نهايت خدمت‌رساني به مردم را داشته باشيم.
وي درباره بدنه شهرداري نيز بيان داشت: بدنه شهرداري كتالم و سادات‌شهر ضعيف بوده است و نيازمند تلاش زيادي است و تمامي ماشين‌آلات فرسوده بوده و ما پس از پيگيري‌هاي فراوان توانسته‌ايم يك دستگاه ماشين آتش نشاني، كاميون و كاميونت را خريداري كنيم.
وي ساماندهي فضاي سبز را از ديگر فعاليت‌هاي شهرداري كتالم و ساداتشهر دانست.
توانا گفت: به دليل پروژه سد ميجران تمامي آسفالت‌هاي شهر كتالم و سادات‌شهر كنده كاري شده بود كه توانستيم با صرف هزينه بالغ بر 900 ميليون تومان آسفالت سطح شهر را مرمت كنيم و در حال حاضر 20 كوچه در حال آسفالت شدن است كه در مجموع 3 ميليارد تومان اعتبار براي آسفالت شهر هزينه كرده‌ايم.
در پايان جلسه محمد طالبي مدير هتل سماسوس درباره اين پروژه گردشگري بزرگ مطالبي بيان داشت و مشكلات و موانع سر راه خود را تشريح كرد.
وي اين پروژه را يك پروژه گردشگري محض دانست و گفت: اجرايي شدن اين پروژه اشتغال‌زايي بالايي براي فرزندان رامسري داريم.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده