كتاب «زيباي بد» حسن پورمنصوري رمان برتر شناخته شد

حسن پورمنصوري در سال 1329 در خانواده‌اي مذهبي و كشاورز در رامسر به دنيا آمد، بعد از اتمام تحصيلاتش به استخدام آموزش و پرورش درآمد و به تدريس مشغول شد.
وي بسيار به خواندن علاقه‌مند بود، «بغض گل» نخستين داستاني است كه از وي به چاپ رسيده است.
كتاب زيباي بد داستان چوپاني است كه در برهه اجراي طرح خروج دام از جنگل با قرق‌بانان درگير شده و مرده است كه همسر و فرزندانش از آن پس بدون او با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كنند.
پايان اين رمان تولد رمان ديگري به نام ناردانه است، همچنين كارهاي تحقيقاتي مسلخ عشق و همسايگان آفتاب نيز از اين نويسنده رامسري به چاپ رسيده است.
حسن پورمنصوري طي گفتگويي به كتاب جديد خود كه در دو جلد و 700 صفحه به نام اهل بيت مهتاب به چاپ رسيده اشاره كرد و در گفتگو با فارس اظهار داشت: اين كتاب در سه بخش نوشته شده است كه بخش نخست آن معرفي محلات، روستاها و آبادي‌هايي است كه شهداي رامسر در آن متولد شدند، زندگي كردند و درس خواندند و بخش دوم آن زندگينامه، وصيتنامه، سيره و خاطرات شهداي رامسر است و همچنين بخش سوم اين كتاب محور عملياتي و عملياتي است كه شهداي رامسر در آن به شهادت رسيدند.
وي خاطرنشان كرد: اين كتاب به همراه تصاويري از شهدا با همكاري عطوفت شمسي از بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان رامسر و بخشدار محترم به چاپ رسيده است.
پورمنصوري بيان داشت: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان رامسر نيز اين كتاب را به صورت رايگان به خانواده‌هاي شهدا هديه مي‌كند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده