شبكه آب و فاضلاب رامسر مجهز به سيستم مانيتورينگ شد

مدير امور آب و فاضلاب منطقه رامسر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: در راستاي پروژه نشت يابي با نصب سيستم دبي سنجي و با استفاده از دستگاه‌هاي altrasonic فرا صوتي و سيستم انتقال اطلاعات توسط دستگاه gsm كه به سيستم sms و gprs كه در سايت blutel كه به‌صورت 24 ساعت آنلاين است ما مي‌توانيم به‌صورت لحظه‌اي از وضعيت شبكه آب شهري مطلع باشيم.
رضا فكري‌كيا افزود: اين سيستم قابليت نصب به فشارسنج‌هاي مغناطيسي و لينك شدن به سيستم‌هاي مخابراتي مستقل را داراست.
وي ادامه داد: همچنين كنترل ميزان تزريق كلر به سيستم، فرآيند كنترل سطح آب مخازن و كنترل شيرهاي الكترونيكي از ديگر قابليت‌هاي اين سيستم است.
مدير امور آب و فاضلاب منطقه رامسر با اشاره به اين نكته مهم كه تمام دستگاه‌هاي به كار رفته در اين سيستم توسط كارخانجات داخلي توليد و به بهره‌برداري رسيده است، اظهار داشت: همچنين اين سيستم از آرشيو اطلاعات روزانه، ماهانه سالانه و چند سالانه و توانايي رسم نمودار براي رفتار شبكه از آرشيو در دست، توانايي محاسبات فني داده‌ها توسط فرمول‌هاي مكانيكي ذخيره شده در دستگاه‌ها برخوردار است.
وي در پايان از اجرايي شدن اتوماسيون اداري در امور آب و فاضلاب منطقه رامسر خبر داد و تصريح كرد: سيستم اتوماسيون اداري نيز براي نخستين بار در رامسر در اداره آب و فاضلاب اجرا شده است.
فكري در دو سال گذشته به‌صورت پياپي به‌عنوان مدير نمونه شهرستاني انتخاب شد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده