راهيابي 2 گروه تئاتر نوشهر به جشنواره تئاتر غرب مازندران

بر اساس اطلاع رسيده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تنكابن و برگزار كنندگان اين جشنواره، جشنواره تئاتر غرب مازندران (ترنج) تنكابن از هشتم اسفند ماه در مجتمع فرهنگي هنري امام خميني اين شهرستان آغاز به كار مي‌كند.
وي افزود: روزگار طولاني تنهايي به كارگرداني رضا پاك‌نژاد از نوشهر، درفش كاويان به كارگرداني بهنام اسلاميه از نوشهر دو كار راه پيدا كرده به بخش مسابقه اين جشنواره است كه اميدواريم اين افراد در مسير اعتلاي هنر تئاتر بيش از گذشته موفق و مويد باشند.
توپا حيدري خاطرنشان كرد: تقويت مقوله نمايشنامه‌نويسي يك نياز واقعي براي هنر تئاتر احساس مي‌شود كه اميدواريم با توجه به اين مسئله مهم و اساسي شاهد رشد و تولد نمايشنامه‌نويسان بومي باشيم كه يكي ازدغدغه‌هاي امروز هنرمندان تئاتر اين قضيه است.
وي با اشاره به اينكه بايد براي رشد تئاتر از ابزارهاي تجربي، علمي و تخصصي استفاده شود، اظهار داشت: با شرايطي كه امكانات براي ارائه يك اثر نمايشي محدود است و كمتر دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي فرهنگ سازي حاضر مي‌شود در توليد يك تئاتر همكاري مالي و معنوي داشته باشد، تلاش و همت اهالي تئاتر را ستودني و قابل تقدير است.
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر همچنين تلاش بدون چشمداشت در اين عرصه را كاري از روي عشق، علاقه و تعلق خاطر به ساحت مقدس فرهنگ و هنر عنوان كرد و بيان داشت: شايسته است تا مسئولان شهرستاني براي اين آثار كه در واقع با اسم نوشهر در جشنواره شركت مي‌كنند حمايتي در نظر بگيرند و در اين راستا توجه ويژه‌اي كنند كه موجب دلگرمي اين هنرمندان شود.
توپا حيدري تصريح كرد: بر اساس جدول اعلامي از سوي ستاد برگزاري جشنواره اين دو تئاتر در روزهاي يكشنبه و دوشنبه نهم و دهم اسفند ماه ساعت 10 تا 12 به نمايش در مي‌آيد كه اميد مي‌رود مورد استقبال هنرمندان به تئاتر قرار گيرد.
فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده