رويكردهاي ويژه دولت نهم و دهم موجب شهرستان شدن عباس آباد شد

جلسه شوراي اداري عباس آباد شب گذشته با حضور استاندار مازندران برگزار شد و تقي خادمي به عنوان فرماندار عباس آباد معرفي شد.
محمد درويش هردويي سرپرست سابق فرمانداري عباس آباد در اين جلسه گفت: با لطف الهي طي تلاش مستمر يك دهه همه مسئولان شهرستان عباس آباد و پيگيري‌هاي مستمر عباس آباد استقلال سياسي خود را به دست آورد و در اوايل مهرماه با ابلاغ قانوني با مستقل شدن سياسي شروع به كار كرد.
وي ادامه داد: در حساس‌ترين مقطع دولت در زمان انتخابات اين مصوبه توسط دولت احمدي‌نژاد تأييد شد و عباس آباد به شهرستان تبديل شد.
درويش اظهار داشت: از زماني كه استقلال اداري عباس آباد صورت گرفت ساختمان اداري آن زير نظر استانداري تغيير كرد و فعاليت‌هاي عمراني شامل دو بخش دولتي و مشاركت مردمي بوده و اموري مانند آسفالت محور كلاردشت، محور پسندي، ديوارسازي رودخانه ماشل آباد و آب روستاها از مهم‌ترين برنامه‌هايي بود كه اجرايي شد.
وي از از احداث دو جايگاه سي ان جي در عباس آباد خبر داد و تصريح كرد: در آينده نزديك يك جايگاه سوخت ديگر نيز فعال مي‌شود.
سرپرست سابق فرمانداري عباس آباد دو پروژه عظيم گردشگري و پايانه گل و گياه از ديگر پروژه‌هاي در دست اجراي اين شهرستان است.
وي با اشاره به جذب اعتبارات نيز گفت: متأسفانه عباس آباد در اين بخش ضعيف بوده اما اميدواريم در آينده با عنايت استاندار و دستگاه‌هاي ذيربط مورد حمايت واقع شود.
درويش در پايان ضمن تقدير از شوراها، دهياران و همه دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بيان داشت: در فضاي ايجاد شده با وجود افراد دلسوز فضاي خدمتگزاري براي مردم فراهم است كه اميدواريم با حمايت از فرماندار جديد شاهد پيشرفت شهرستان باشيم.

* شهرستان عباس آباد در يك رويكرد جديد سياسي قرار گرفت
در ادامه امام جمعه شهرستان عباس آباد نيز خاطرنشان كرد: شهرستان عباس آباد در يك رويكرد جديد سياسي قرار گرفته است و تصدي سرپرستي فرمانداري عباس آباد توسط آقاي درويش به خواست ما بوده و جا دارد از ايشان به خاطر عملكرد خوبشان در اين مدت تقدير كنيم.
حجت الاسلام محمدحسن لطيفي ادامه داد: با توجه به اينكه بخش عباس آباد به شهرستان ارتقا پيدا كرده است بنابراين بايد در استقرار ادارات توجه ويژه شود و مراكز اداري، بهداشتي و داروخانه‌هاي شبانه‌روزي در آن مستقر شود.
وي تعامل، وحدت و يكدلي را رمز موفقيت دانست و از كساني كه اين بخش را به شهرستان ارتقا دادند، تقدير كرد.
امام جمعه عباس آباد درباره نماز جمعه نيز بيان داشت: نماز جمعه پس از 31 سال از پيروزي انقلاب اسلامي هنوز به خوبي تبيين نشده است، مردم بايد بدانند نماز جمعه نمازي عبادي و سياسي است.
وي از مسئولان خواست تا براي تحكيم اين نماز زمان بگذارند و حضوري پررنگ در نماز جمعه داشته باشند.
لطيفي از فرماندار جديد خواست تا تدبيري اتخاذ كرده و هر هفته يكي از مسئولان نسبت به پاسخگويي به مردم اقدام كند.
وي به بي‌ميلي مسئولان در شركت در جلسات اشاره داشت و افزود: اگر مسئولان همدل و هماهنگ نباشند شهرستان عباس آباد در همان حد بخش باقي مي‌ماند.

*خدمتگزاري به مردم وظيفه است
در ادامه نماينده مردم تنكابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شوراي اسلامي نيز اظهار داشت: وجود همه ظرفيت‌هاي كوه، دريا و جنگل در كنار مردمي شريف سبب شده است كه اين منطقه يك سر و گردن از همه جا بالاتر باشد.
ابوالفتح نيكنام تصريح كرد: خدمتگزاري به مردم وظيفه است و بايد تك تك مسئولان از فرصت به دست آمده نهايت استفاده را ببرند.
وي خطاب به فرماندار جديد تأكيد كرد: به اندازه توانايي براي اين شهرستان كار كنيد زيرا سرمايه لازم در شهرستان وجود دارد تنها نيازمند مديريت خوب است تا اين ظرفيت‌هاي بالقوه به بالفعل تبديل شود.

* بايد به مردم نگاهي مهرورزانه داشت
در ادامه استاندار مازندران نيز اضافه كرد: رويكردهاي ويژه دولت نهم و دهم موجب تقاضاي به حق اين مردم درباره شهرستان شدن اين بخش بوده كه اين كار صورت گرفت و اميدواريم از اين پس با همكاري و تعامل همه نيروهاي شهرستان شاهد پيشرفت‌هاي روز افزون آن باشيم.
سيد علي‌اكبر طاهايي با اشاره به ميلاد پيامبر رحمت خاطرنشان كرد: همه ما بايد پيرو دين اسلام و سيره پيامبر اكرم (ص) باشيم.
استاندار مازندران تأكيد كرد: بايد به مردم نگاهي مهرورزانه داشت و در حل مشكلاتشان كوشا بود.
وي بيان داشت: اميدواريم با ايجاد كمربندي و گذر ساحل عباس آباد يكي از آرزوهاي مردم عباس آباد جامه عمل پوشيده شود و اين مسئله تنها با هماهنگي مردم و مسئولان ميسر مي‌شود.
اين مراسم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش عباس آباد و با حضور استاندار مازندران، معاون سياسي ـ امنيتي و معاون عمراني استاندار مازندران، مدير آب منطقه‌اي و مدير آموزش و پرورش استان مازندران و جمعي از مسئولان شهرستاني برگزار شد.
فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده