قاتلان فراري در سمنان دستگير شدند


قاسم نصري ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشريح جزئيات اين واقعه افزود: با هوشياري عوامل گشت پليس راه استان سمنان در محور دامغان ـ سمنان، سه نفر از قاتلان راننده خودروي پرايد كه در شهرستان تنكابن به سرقت و قتل مالك خودرو اقدام كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.
وي تصريح كرد: عوامل گشت پليس‌ راه استان سمنان در روز گذشته با يك دستگاه خودروي پرايد به علت سرعت غيرمجاز و نداشتن پلاك جلوي خودرو مشكوك شدند و اقدام به توقف آن كردند.
فرمانده انتظامي استان سمنان افزود: به علت بي‌توجهي راننده خودرو به فرمان پليس و فرار از صحنه، ماموران به تعقيب خودروي پرايد پرداختند كه در نهايت پس از توقف خودرو، سه نفر از سرنشينان آن دستگير شدند.
نصري ادامه داد: در پي استعلام به عمل آمده و با توجه به سابقه سرقت و قتل مالك خودرو، متهمان به پليس آگاهي ارجاع داده شدند كه در پي تحقيقات كارشناسي صورت گرفته به قتل راننده خودرو و سرقت در شهرستان تنكابن از توابع استان مازندران اعتراف كردند.
وي گفت: قاتلان در پوشش مسافر و با پيشنهاد مبلغ قابل توجهي به راننده مقتول، سوار خودرو شده و سپس بعد از خارج از شدن از حوزه شهري در يك محل خلوت با زدن ضربات چاقو راننده خودروي پرايد را به قتل رسانده و خودروي وي را سرقت كرده بودند.
فرمانده انتظامي استان سمنان به رانندگان مسافركش توصيه كرد كه از سوار و جابه‌جا كردن مسافران ناشناس و مشكوك به خصوص در شب‌ها و براي مسيرهاي پرت و دورافتاده خودداري كنند.
نصري خاطرنشان كرد: رانندگان در بين راه از قبول هر گونه مواد غذايي و آشاميدني و خوشبوكننده از افراد ناشناس خودداري كنند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده