1500 نفراز رامسر به اردو راهيان نور اعزام مي شوند.

صادق حميدي ظهر امروز در جلسه ستاد تسهيلات راهيان نور شهرستان رامسر اظهار داشت: آمار نيروي اعزامي به اين اردو هزار و 500 نفر است.
وي ادامه داد: به سبب اينكه امسال هجمه‌هاي مختلف فرهنكي از سوي دشمنان بيشتر بوده است با تصميم ستاد راهيان نور رامسر 680 نفر در قالب 17 اتوبوس در دو مرحله، يكي در 19 اسفند و ديگري 24 اسفند به مناطق عملياتي اعزام مي‌شوند.
حميدي با تشكر از فرماندار، شهرداران، مدير آموزش و پرورش و ديگر كساني كه در اين اعزام همراه هستند، اظهار داشت: سرانه هر نفر براي تغذيه، اسكان و امور فرهنگي 80 هزار تومان است و با كمك دستگاه‌ها و ادارات شهرستان اين مبلغ براي 680 نفر تامين شده است.
وي بيان داشت: 24 اسفند روز اعزام دانش آموزان است و براي جلوگيري از مشكلات احتمالي آمبولانس نيز به همراه اتوبوس‌ها اعزام مي‌شود.
معاون فرماندار رامسر نيز بيان داشت: در اين دوره از اعزام بايد سعي شود افراد جديد به اردوها اعزام شوند و در انتخاب افراد همه اقشار در نظر گرفته شود.
ابوالحسن آقاجانكردي خاطرنشان كرد: زيبنده نيست تمام مسئوليت‌ها به عهده سپاه باشد و بايد همه ادارات پاي كار باشند و در اين كار فرهنگي بزرگ سهيم باشند.
وي گفت: براي تخصيص اعتبار اردوي راهيان نور از سوي استانداري و مراجع ذي‌ربط كشوري پيگيري مي‌كنيم.
فرماندار رامسر نيز تصريح كرد: سپاه در اردوهاي راهيان نور زحمات بسياري را متحمل مي‌شود بنابراين همه دستگاه‌ها بايد در اين مسير گام بردارند.
عبدالصمد صفرنژاد تاكيد كرد: كارهاي فرهنگي نيازمند اعتبار است و بايد با بالا بردن تنوع در امور فرهنگي و كاروان‌هاي راهيان نور نسبت به جذب جوانان اقدام كنيم تا به صورت خودجوش در آن ثبت نام كنند.
فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده