همه بايد با بصيرت از يکپارچگي وحدت ملت دفاع کنند

حجت الاسلام" محمد قدوسي " روز پنجشنبه در جمع راهپيماييان 22 بهمن اين شهرستان در گفت و گو با ايرنا افزود: توحيد کلمه و کلمه توحيد رمز پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز نهضت امام راحل(ره) بوده است.
وي با بيان اينکه در جنگ نرم، دشمن با ايجاد فتنه و غبارآلود کردن فضاي سياسي کشور، سعي در اجراي اهداف پليد خود دارد، تصريح کرد: روشنگري و بصيرت فتنه ها را خاموش مي کند و اين درسي است که از اربعين حسيني آموخيتم که ديروز امام راحل و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامي بر آن تاکيد داشته و دارند.
امام جمعه تنکابن به پيشرفت هاي کشور در عرصه هاي مختلف در طول سه دهه عمر انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اين پيشرفت ها همچنان ادامه دارد اما دشمن از دستيابي جمهوري اسلامي ايران به قله هاي علمي کارشکني مي کند.
حجت الاسلام قدوسي تصريح کرد: ايران اسلامي در انديشيده پي ريزي مجدد تمدن اسلامي است که الگوي براي کشورهاي در حال توسعه و عقب افتاده خواهد بود.
وي حضور گسترده ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن را نشانه وفاداري آنان به نظام و انقلاب و رهبري دانست و گفت: همه بايد در سايه وحدت و همدلي براي پيشرفت ايران اسلامي تلاش کنيم.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده