افتتاح چند طرح آموزشي و ورزشي در تنكابن


به گزارش روابط عمومي استانداري، با حضور احمد جمشيدي، معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار چند پروژه آموزشي و ورزشي در شهرستان تنكابن افتتاح شد.
جمشيدي در حاشيه اين مراسم با اشاره به دست‌آوردهاي انقلاب اسلامي براي مردم ايران، گفت: در گذشته روستاهاي ما در وضعيت بدي قرار داشتند اما خوشبختانه هم‌اكنون از امكانات رفاهي خوبي برخوردارند كه اين امر به يمن پيروزي انقلاب اسلامي محقق گرديد.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار اظهار داشت: با همت همه مسئولين و مردم در دهه فجر سال‌جاري ۱۶۷ پروژه با اعتباري بالغ بر ۷۰۰ ميليارد تومان به بهره‌برداري مي‌رسد.
لازمه به ذكر است كه در اين روز مدرسه دين و دانش با زيربناي ۱۷۵۰ متر مربع و اعتبار ۵ ميليارد ريال و مدرسه شهداي هفتم تير با زيرزبناي ۱۸۱۵ متر مربع و اعتبار ۶ ميليارد و ۵۹۰ ميليون ريال جمعاً براي ۵۸۰ دانش‌آموز افتتاح شد. همچنين دو سالن چند منظوره ورزشي با ۴۲۶ متر مربع زيربنا و ۸۴۰ ميليون ريال اعتبار و با ظرفيت ۳۳۸ نفر آماده بهربرداري شد.
گفتني‌ست طرح مقاوم سازي دبيرستان امام خميني (ره) اين شهرستان نيز با زيربناي ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۱ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال براي استفاده ۲۷۷ نفر به اتمام رسيد.


تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده