هيئت پرورش اندام رامسر هيئت برتر مازندران شد

رئيس هئيت پرورش اندام رامسر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: خدمت به ورزش خدمت به جامعه است.
علي اميني‌شاد ادامه داد: ورزش سبب نشاط و سلامي جامعه مي‌شود و هر چه‌قدر در بخش ورزشي هزينه كنيم از هزينه درمان جامعه كاهش مي‌دهيم.
وي اظهار داشت: امسال براي دومين سال متوالي هيئت پرورش اندام اين شهرستان به عنوان هيئت برتر استان معرفي شد كه دليل اين موفقيت برنامه‌ريزي بر محور آموزش بوده است.
اميني‌شاد خاطرنشان كرد: شعار امسال هيئت پرورش اندام رامسر آموزش، آموزش و آموزش در تمام زمينه‌ها بوده است و بر اين اساس آموزش سرلوحه كار ورزشكاران چه در زمينه مربيگري و چه در زمينه داوري قرار گرفت.
وي تصريح كرد: ورزش پرورش اندام يك ورزش علمي و به روز دنيا است و بايد براي بالا بردن سطح آگاهي ورزشكاران در زمينه آموزش آنان اقدام كرد.
اميني‌شاد به نصب ست‌هاي ورزشي در اماكن عمومي ازسوي شهرداري‌ها اشاره كرد و بيان داشت: در چند سال اخير شهرداري‌ها با نصب ست‌هاي ورزشي پرورش اندام در اماكن عمومي تحت عنوان بوستان‌هاي ورزشي گامي در راستاي ارتقاي ورزش و فرهنگ سازي ورزشي برداشته‌اند كه اين امر در ذات كار خوب و زيبايي است.
وي اين كار را در عين زيبا بودن به شكل كنوني مضر دانست و گفت: به دليل آنكه پرورش اندام يك ورزش حرفه‌اي و علمي است و بايد طرز استفاده از دستگاه‌ها آموزش داده شود و علاوه بر آن بدانند از هر وسيله ورزشي در چه رده سني استفاده شود در غير اين صورت نه تنها در راستاي سلامت جامعه حركت نكرده ايم بلكه براي جامعه مضر نيز خواهد بود.
اميني‌شاد در ادامه هماهنگي شهرداري‌ها با هيئت‌هاي پرورش اندام و ساير هيئت‌هاي ورزشي را خواستار شد و بيان داشت: لازم است شهرداري‌ها در هر شهر با هيئت‌هاي ورزشي هماهنگ بوده تا بتوانيم در سلامت جامعه سهيم باشيم.
وي در ادامه پس از قدرداني از عملكرد دولت در راستاي ازدياد اماكن ورزشي و ارتقاي سرانه ورزش در كشور افزود: هرچند دولت در چند سال اخير در راستاي فرهنگ ورزش گام‌هاي بلندي برداشته است ولي بازهم اين در برابر سهمي كه ورزشكاران در سلامت جامعه ايفا مي‌كنند، اندك است.
رئيس هيئت پرورش اندام رامسر بيان داشت: از قهرمانان كه به عنوان الگو ورزش و سلامت جامعه به حساب مي‌آيند بايد حمايت كرد و سعي در تجهيز اماكن ورزشي كرد و آنها را به صورت رايگان در اختيار مردم قرار داد تا بتوانيم با گسترش ورزش سطح اشغال تخت‌هاي بيمارستاني و مطب‌هاي پزشكي را كاهش داده و اميد به زندگي را در مردم افزايش دهيم.
وي به همكاري بخش خصوصي اشاره كرد و اظهار داشت: دولت بايد در راستاي ترغيب بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاري ورزش تلاش كرده و آنها را حمايت كند.
وي در پايان عنوان كرد: در شهرستان رامسر هفت باشگاه پرورش اندام داريم كه يك باشگاه مربوط به بانوان است و بيش از 2 هزار ورزشكار رسمي و سازمان يافته در رامسر در اين رشته ورزشي فعاليت مي‌كنند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده