روستاي مران تنكابن به شبكه توزيع برق پيوست

در پي اجراي طرح برق‌رساني به روستاهاي بدون برق غرب مازندران با احداث هشت كيلومتر شبكه 20 كيلو ولت و 200 متر شبكه فشار ضعيف و نصب يك دستگاه ترانس 100 كيلو ولت آمپر، برق روستاي مران كه در 40 كيلومتري جاده سه هزار واقع شده به شبكه سراسري متصل شد.
نورالله دهبندي مديرعامل توزيع برق غرب مازندران امروز در اين باره به خبرنگار فارس گفت: در راستاي اجراي طرح‌هاي محروميت‌زدايي و برق‌رساني روستايي در بخش سه هزار و توسعه شبكه‌هاي برق در منطقه غرب مازندران، روستاي مران كه از آخرين روستاي برقدار شده منطقه سه هزار يعني يوج هشت كيلومتر فاصله دارد با احداث شبكه برق به شبكه سراسري متصل شد و مشتركان روستا از برق مطمئن و پايدار بهره‌مند شدند.
وي ادامه داد: روستاي مران از جمله روستاهاي كوهستاني در دل كوه‌هاي بخش سه هزار است كه به دليل فقدان جاده دسترسي مناسب، برق‌رساني به روستا با مشكلات فراواني همراه بوده به طوريكه بسياري از تجهيزات توسط چهارپايان به مسير منتهي به روستا انتقال يافت.
دهبندي اعتبار تخصيص يافته براي اجراي اين طرح را بالغ بر 2 ميليارد و 400 ميليون ريال ذكر كرد و اظهار داشت: با وجود برودت هوا و وجود هواي سرد و برفي در منطقه سه هزار به ويژه در ارتفاعات روستاي مران، اجراي پروژه با تلاش شبانه روزي همكاران به منظور دستيابي به رضايت مشتريان روستايي منطقه با موفقيت به اتمام رسيد.

فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده