برگزاري كشتي جام شهيد شيرودي در مازندران قطعي شد

برگزاري اين جام از سوي هيئت كشتي استان و شهرستان تنكابن و با حمايت اداره كل تربيت بدني مازندران و فدراسيون كشتي كشور در حال پيگيري است.
رئيس هيئت كشتي مازندران زمان برگزاري اين مسابقات را اواخر ارديبهشت ماه سال آينده به ميزباني شهرستان تنكابن اعلام و تصريح كرد: قرار است از چهار تيم خارجي براي شركت در اين مسابقات در كنار 10 تيم از استان‌هاي كشور، تيم ملي كشتي بزرگسالان يا جوانان و حداقل سه تيم از مازندران در شركت كنند.
ثمربخش ادامه داد: بر اساس اعلام هيئت كشتي تنكابن به كشتي‌گيران برتر هر وزن به ترتيب عناوين اول تا سوم يك ميليون ، 500 و 300 هزار تومان و به كشتي‌گيران تيم‌هاي خارجي نيز 2 هزار دلار جوايز نقدي اهدا مي‌شود.
رئيس هيئت كشتي مازندران با اشاره به اينكه شمس‌الدين حسيني وزير اقتصاد و دارايي كشور براي برگزاري اين مسابقات در تنكابن اعلام آمادگي و به صورت ويژه پيگير ميزباني و تدارك اين مسابقات در اين شهرستان است، افزود: حسيني وزير اقتصاد خود از پهلوانان منطقه بوده و از كشتي‌گيران قديمي مازندران است كه تاكيد زيادي بر برگزاري مسابقات جام شهيد شيرودي دارد.
ثمربخش گفت: همواره نام بزرگ و غرور انگيز شهيد شيرودي با مازندران است و اين دين بر عهده ماست كه به بهترين نحو اين جام را برگزار كنيم.
وي خاطرنشان كرد: اين موضوع در پي استقبال مردمي و درخواست قهرمانان، مربيان و براي افزودن بر غناي كشتي در غرب مازندران است و تلاش داريم تا رقابت‌هاي بين‌المللي را در تنكابن پايه‌ريزي كنيم.
وي يادآورشد: پس از برگزاري جام شهيد هاشمي‌نژاد بهشهر و رقابت‌هاي گراميداشت دهه فجر بابلسر اين سومين رويداد مهم كشتي مازندران است كه توسط هيئت‌هاي شهرستاني كشتي مازندران برنامه‌ريزي مي‌شود.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده