بنزين نوروزي 50 ليتر

محمد رویانیان که نمی خواست رقم دقیق سهمیه نوروزی سوخت خودروها را اعلام کند یادآور شد: نمی خواهیم با اعلام عدد و رقم قبل از تصویب نهائی، آقای رئیس جمهور را در مقابل عمل انجام شده قرار دهیم
رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور از احتمال اختصاص 50 لیتر بنزین برای ایام نوروز خبر داد.

محمد رویانیان افزود: آقای رئیس جمهور در خصوص سهمیه سفرهای نوروزی دستور بررسی صادر کرده و پیشنهاد 50 لیتر بنزین در انتشار تصویب نهائی ایشان است.

وی که نمی خواست رقم دقیق سهمیه نوروزی سوخت خودروها را اعلام کند یادآور شد: نمی خواهیم با اعلام عدد و رقم قبل از تصویب نهائی، آقای رئیس جمهور را در مقابل عمل انجام شده قرار دهیم.

رویانیان در بخش دیگری از گفتگوی خود در پاسخ به اینکه وضعیت سهمیه بندی و قیمت نهائی بنزین در سال 89 چگونه خواهد بود تصریح کرد: بزرگترین مشکل موجود در این بخش تصویب یا عدم تصویب رقم 40 هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندسازی یارانه ها از سوی مجلس است.

رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور با بیان اینکه سرنوشت این بند از لایحه بودجه بزرگترین چالش اجرائی شدن هدفمندسازی یارانه ها است افزود: در صورت عدم تصویب این رقم برنامه ریزی دولت به هم ریخته و بسیاری از اهداف پیش بینی شده اجرائی نخواهد شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: اصلاح وضعیت مصرف سوخت و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشوری در یک پروسه پنج ساله به تصویب این بند و اجرائی شدن هدفمند کردن یارانه ها بستگی دارد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده