فرماندار تنکابن : در سايه همت و کار مضاعف مشکلات کشور حل مي شود

"غلامرضا مشايخي" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود : رهبر معظم انقلاب امسال را سال "همت مضاعف و کار مضاعف " نامگذاري فرمودند که همه مسوولان بايد نهايت سعي و تلاش خود را براي حل مشکلات کشور و منطقه خود بکار گيرند.
وي اظهار داشت : به طور يقيي با رعايت قانون و داشتن ايثار ،کار مضاعف تحقق مي يابد زيرا شهدا با ايثار و فداکاري به درجه اي از کمال انسانيت و بالا ترين مرتبه قرب الهي دست يافتند.
فرماندار تنکابن با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم بيان داشت : بهره برداري طرح ها بزرگ و کوچک همه در سايه همت و کار مضاعف دولت خدمتگزار در سراسر کشور حاصل شد که اين روند بايد با تمام قوا ادامه يابد.
مشايخي يادآور شد : به عنوان مثال برحي از طرح هاي عمراني اين شهرستان از جمله آب آشاميدني، ساخت بيمارستان يکصد تختخوابي تخصصي و کارخانه کمپوست در واقع در سايه همت و کار مضاعف در آستانه سال جديد به بهره برداري رسيد.

فرماندار تنکابن تصريح کرد : مسوولان مازندران در سال جاري براي تحقق شعار همت مضاعف و کار مضاعف، نهايت تلاش و کوشش را بکار خواهند بست و از تمامي ظرفيت هاي موجود منطقه نيز استفاده خواهند کرد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده