نجات 2 صياد محلي توسط امدادگران و نجات غريقان رامسر

پرويز فاضلي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: درياي مواج و طوفاني رامسر دو تن از صيادان را كه براي صيد ماهي به دريا رفته بودند، در خود گرفتار كرد كه پس از اطلاع‌رساني از طريق نيروهاي محلي توسط امدادگران هلال احمر نجات يافته‌اند.
وي ادامه داد: به دنبال تماس افراد و اطلاع رساني وقايع با آمبولانس، جت اسكي و پنج نفر از امدادگران خوب شهرستان در محل واقعه حاضر شديم كه حراست دريا و هيئت نجات غريق نيز حضور داشتند.
فاضلي اظهار داشت: امدادگران با يك عمليات سريع و مناسب توانستند اين دو صياد را كه گرفتار امواج دريا شده بودند را نجات دهند.
وي از كاشت بيش از 50 نهال توسط اعضاي فعال جمعيت هلال احمر رامسر خبر داد و تصريح كرد: اعضاي فعال جمعيت هلال احمر به مناسبت هفته درختكاري اقدام به كاشت بيش از 50 اصله نهال در گلزار شهدا كردند.
سرپرست جمعيت هلال احمر رامسر تصريح كرد: اين افراد همچنين پس از كاشت نهال‌ها، بروشورهاي آموزشي درباره نهال، كاشت نهال، نگهداري و آبياري آنها و همچنين اهميت درختان در زندگي را در درب منازل شهروندان رامسر توزيع كردند.
وي بيان داشت: اين حركت يك حركت نمادين و آموزنده براي حفظ و نگهداري جنگل محسوب مي‌شود زيرا حيات و مرگ زندگي بشر به حفظ حفظ منابع طبيعي از جمله جنگل وابستگي شديد دارد و با كاهش سطح و يا تخريب فضاي سبز امكان زيست براي هر جنبنده‌اي با مشكل مواجه مي‌شود.
وي در پايان افزود: اگر هر يك از ما در سال به دست خود يك درخت بكاريم مي‌توانيم سهم بسزايي در حيات بشر داشته باشيم.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده