افزايش 35 درصدي كاروان راهيان نور رامسر ‌

صادق حميدي بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به آغاز اعزام اردوهاي راهيان نور در اين شهرستان اشاره كرد و افزود: اعزام بسيجيان به مناطق جنگي در قالب راهيان نور آغاز شده است و تاكنون يك دستگاه اتوبوس از خانواده شهدا به مناطق جنگي اعزام و فردا نيز 9 دستگاه از بسيج محلات و بسيج دانشجويي اعم از خواهران و برادران اعزام مي‌شوند.
وي ادامه داد: امسال 680 نفر از رامسر به مناطق جنگي اعزام مي‌شوند.
اين مسئول افزود: پس از اعزام بسيج دانشجويي و محلات، بسيج دانش‌آموزي نيز در 24 اسفندماه جاري در قالب پنج اتوبوس اعزام مي‌شوند.
حميدي در ادامه از اعزام دو اتوبوس از فرهنگيان و دانش‌آموزان در ايام عيد نيز خبر داد و اظهار داشت: امسال تعدادي از افراد فرهنگي و دانش‌آموز در ايام عيد به مناطق جنگي اعزام مي‌شوند.
وي تصريح كرد: بسته‌هاي فرهنگي با كيفيت مطلوب‌تري تهيه و نسبت به سال گذشته بهتر و شكيل‌تر در اختيار افراد قرار گرفته است.
فرمانده سپاه ناحيه رامسر در ادامه بيان داشت: يكي از برنامه‌هاي خوب در اعزام راهيان نور امسال برگزاري يك نشست صميمي براي تمامي زائران در 72 ساعت قبل از حركت بوده است كه در اين نشست تمامي توصيه‌ها و تذكرات امنيتي، اجتماعي، بهداشتي و همچنين فراهم كردن فضاي معنوي هم در طول حركت و هم در مناطق بازديدي بيان شد.

فارس

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده