آقاي طاهايي، به داد اين روستا برس

هیچ دستگاه و اداره ای اقدام لازم را جهت زدودن چهره محرومیت از روستا برنداشته است.

روستای کندسر از توابع بخش مرکزی شهرستان تنکابن با فاصله 12 کیلومتری از مرکز شهر و دارای 135 خانوار و 500 نفر سکنه از قدیمی ترین روستاهای بخش مرکزی بشمار میرود . شغل اغلب ساکنان این روستا کشاورزی بوده و محصولاتی نظیر برنج ، پرتقال و کیوی را در باغات و شالیزار های خود پرورش میدهند.

همزمان با آغاز جنگ تحمیلی ، اهالی این روستا نیز در جبهه های جنگ حق علیه باطل حضور چشم گیری داشته و تنی چند از اهالی روستا به جمع شهدا پیوسته و نیز چند تن دیگر جزو آزادگان، ایثارگران و مفقودین می باشند.

با تشکیل اولین دوره شوراهای اسلامی و انتخاب دهیاران ، منتخبین روستا عزم خود را در جهت رفاه و اسایش همولایتی های خود جزم کرده و نامه نگاری های برای پی گیری مطالبات برحق خود منجمله برق،آب اشامیدنی ، جاده اسفالته ، خانه بهداشت ، باز سازی اماکن متبرکه و قبور شهدا ، انجام داده اند ولی اکنون پس از ده سال و تشکیل سومین دوره شورا متاسفانه هنوز پاسخی به درخواست های ایشان از سوی مسئولان دریافت نگردیده است.

مهدی علی کندسر دهیار این روستا در ادامه افزود:همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری در دور اول و دوم به تنکابن ، مشکلات موجود را طی شکوائیه ای به ایشان داده و پس از مدتی رونوشت دستور ایشان برای رسیدگی به مشکلات بدست مان رسید ولی متاسفانه علی رغم گذشت یک سال و اندی زمان از دریافت پاسخ ایشان ، هیچ دستگاه و اداره ای اقدام لازم را جهت زدودن چهره محرومیت از روستا برنداشته و طی چندین بار مراجعه به استانداری و نیز فرمانداری تنکابن و ادارات تابعه وتسلیم رونوشت ابلاغ ریاست جمهوری، متاسفانه هیچ کدام از مسئولان از روستا بازدید بعمل نیاورده ونامه ریاست جمهور همچنان بلا تکلیف در دست ما مانده است. لذا از جناب مهندس طاهایی و سایر مسئولان انتظار داریم تا قبل از سفر آتی ریاست محترم جمهوری و تسلیم شکوائیه مجدد برای مشکلات روستا چاره ای بیاندیشند.
دريانيوز



تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده