آزادي در چارچوب قانون الهي و اساسي حق مسلم همه ايرانيان است

به گزارش خبرگزاري فارس از رامسر، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخيري در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه رامسر بر اهميت استغفار تاكيد كرد و اظهار داشت: با توجه به اينكه در روزهاي پاياني سال قرار داريم و يكي از ادعيه مشهور ما يا مقلب القلوب والابصار است، لازم است براي تحول روحي و رواني توجه بيشتري به خداوند متعال داشته باشيم.
وي احاديث و روايات اين بخش را درباره استغفار، طلب بخشش و غفران از خداوند متعال را بيان داشت.
امام جمعه موقت رامسر در خطبه دوم درباره درختكاري و اهميت رزق و كاشت از منظر قرآن مطالبي بيان داشت و خاطرنشان كرد: با نزديك شدن روز درختكاري ما بايد به اين امر توجه بيشتري داشته باشيم.
وي با اشاره به روز جهاني زن گفت: 21 اسفند ماه روز پشتيباني از مادران و روز جهاني آزادي گفتار، بيان و انتقاد است.
تسخيري ابراز داشت: آزادي در چارچوب قانون الهي و اساسي حق مسلم همه ايرانيان است و سوء استفاده از آن را ظلم به ملت و انقلاب دانست.
امام جمعه موقت رامسر در ادامه درباره روز جهاني زن و مقام منزلت زن از ديدگاه قرآن و اهل بيت و جايگاه حقوقي زن در اسلام مطالبي بيان داشت.
تسخيري درباره چهارشنبه آخر سال تذكر داد و گفت: چهارشنبه آخر سال بدعت غلطي است كه بايد هوشيار باشيم كه اين موقعيت ناپسند مورد استفاده ابزاري و سوء استفاده قرار نگيرد.
خطيب موقت جمعه رامسر تسخيري از سربازان گمنام امام زمان درباره دستگيري ريگي تشكر كرد و مطالبي در خصوص اقرارات ريگي مبني بر حمايت غربي‌ها در جنايات و وحشي‌گري‌ها بيان داشت.
وي تمام آحاد ملت را براي شركت در جشن نيكوكاري تشويق و تصريح كرد: حمايت از قشر ضعيف جامعه به ويژه قشر ضعيف شهرستان رامسر يك وطيفه است و بايد در اين زمينه گام برداريم.
تسخيري در پايان از سپاه و مسئولان دست‌اندركار برنامه راهيان نور براي اعزام جوانان به سرزمين‌هاي نور تقدير و تشكر كرد.

1 نظرات:

پس از چهارده ماه از انتشار خبر ارتقاء فرمانداري تنكابن به فرمانداري ويژه ، اجرايي شدن آن، همچنان در حالتي از ابهام وجود دارد.

به گزارش دريانيوز، پس از آنكه دلايل متقن مردم و مسئولين غرب استان مبني بر مسافت طولاني تا مركز استان و ديگر علل ، مورد پسند مسئولين امر واقع شد براي حفظ يكپارچگي استان و كم نمودن قسمتي از مشكلات مردم تصميم بر آن شد يكي از شهرهاي غرب استان به صورت ويژه و در حد معاونت استانداري ارتقاء يابد تا رتق و فتق امور اداري مردم از آن طريق مرتفع شود.

پس از بررسي هاي لازم ، تنكابن به دلايلي قانوني ( كه در آن دلايل نيز ترديد وجود دارد) به عنوان فرمانداري ويژه انتخاب شد.

اينك بيش از يك سال از انتشار خبر فرمانداری ویژه در تنکابن توسط کریمی استاندار اسبق مازندران ( در مورخه25/10/87 ) می گذرد اما هنوز اجرايي نشده است.

البته به ياد داريم پس از آنچه كه برخي از مردم و فعالين غرب مازندران از آن به بي مهري ياد مي كردند اين خبر باعث آرامش روحي و رواني مردم آن منطقه شده بود اما با گذشت مدتي ، نتوانستند از اين موضوع به عنوان يك فرصت استفاده كنند.

البته مردم اين ديار به دو عامل براي شكوفا شدن اين امر دل بسته اند:

اول حضور طاهایی در استانداري مازندران: ایشان سالها در تنکابن فرماندار بوده اند و مردم این دیار به تحقق این خواسته بر حق دل بسته و انتظار دارند که با دستان مهندس طاهایی نهال فرمانداری ویژه در تنکابن جان بگیرد.

دوم : حضور ابراهیمی به معاون سیاسی و امنیتی استانداری: ابراهیمی نيز مدتي سابقه فرمانداری تنکابن را در کارنامه فعالیت سیاسی دارد.

اينك سوال مردم منطقه از مسئولين استان اين است كه برای استقرار این فرمانداری ویژه چه اقداماتي صورت گرفته و چه زماني شاهد انجام اين اقدام خواهند بود ؟ موانع پيش روي اين امر چيست ؟ آیا سرنوشت فرمانداری ویژه تنکابن با سرنوشت سی و چند ساله کمربندی آن رقم خورده است؟ آیا گزینه مناسبی برای فرمانداری ویژه وجود نداشته و یا ...؟

انتظار این است که مسئولان استان، همتی به خرج داده و با تحقق این امر، قسمتي از مشكلات مردم و مسئولين اين منطقه را كاهش دهند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده