رامسر و شهر پورتمون شیلی خواهر خوانده می شوند .


طی سفر شهردار شهر پورتمون کشور شیلی و هیئت همراه وی به شهر گردشگری رامسر قرارداد خواهرخواندگی رامسر با پورتمون امضا خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی شورای شهر رامسر ، دکتر محمدطاهر چاووش ثانی سخنگوی شورای اسلامی شهر رامسر ضمن بیان مطلب فوق گفت : به دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر ، شهردار شهر پورتمون شیلی به همراه هیئت همراه طی هفته ی آتی با حضور در رامسر قرارداد همکاری و خواهرخواندگی شهرهای رامسر و پورتمون را امضا خواهند نمود.
وی شهر پورتمون را از شهرهای مهم اقتصادی و گردشگری ساحلی کشور شیلی با مساحت 10673 کیلومتر مربع با سواحل گسترده و جزایر مختلف دارای مرکز تجارت و فعالیت های دریایی و پهلوگیری کشتی و بندری ساحلی معرفی نمود و گفت : این شهر بر اساس آمار سال 2002 دارای 175938 نفر جمعیت بوده و مردم این شهر در بخش های تجارت ، خدمات ، آبزیان ، جنگل و کشاورزی فعالیت دارند و از لحاظ آب و هوایی با شهر رامسر شباهت های فراوانی داشته و در بخش زیربنایی توریسم چهار میلیارد دلار سرمایه گذاری نموده است .
دکتر چاووش ثانی برنامه های شهردار شهر پورتمون شیلی و هیئت همراه را بازدید از اماکن سیاحتی و تفریحی و اکوتوریستی رامسر و ضیافت شام و امضای قرارداد خواهر خواندگی دانست.
آقای " رابین برانات کینت روس لارا " شهردار شهر پورتمون از شخصیت های برجسته و با نفوذ سیاسی کشور شیلی و از علاقمندان به کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده