نشست استاندار با اصحاب رسانه غرب مازندران


به دستور استاندار مازندران، کارگروه حمایت از رسانه ها در استان تشکیل می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دبیر شورای روابط عمومی استان مازندران عصر شنبه در جلسه این شورا در استانداری از تشکیل کارگروهی جهت رفع مشکلات صنفی و حمایت از اصحاب رسانه استان بر اساس دستور استاندار مازندران خبر داد.
کمال رستمعلی افزود: با برگزاری جلسات مشترک استاندار و نمایندگان اصحاب رسانه فعال در مازندران، استاندار مازندران بر تشکیل کارگروهی جهت رفع مشکلات صنفی و حمایت از اصحاب رسانه استان تاکید کرد.
وی از برگزاری نخستین کارگروه حمایت از رسانه های مازندران به زودی در استانداری خبر داد و گفت: مدیرکل سیاسی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، دبیر شورای روابط عمومی استان و نمایندگان رسانه های گروهی مطبوعات اعضای اصلی این کارگروه را تشکیل می دهند.
رئیس اداره روابط عمومی استانداری مازندران همچنین به نشست چند روز آینده استاندار با اصحاب رسانه غرب استان در نوشهر خبر داد و گفت: مهندس کریمی نیز به زودی با خبرنگاران ستادی و آزاد صدا و سیمای مازندران دیدار خواهد داشت.
وی همچنین گفت: برای نخستین بار در کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد سیمرغ، از نظرات و پیشنهادهای تخصصی خبرنگاران صدا و سیما و نمایندگان خبرگزاری های فعال استان در قالب اعضای کمیته استفاده می شود.
دبیر شورای روابط عمومی استان مازندران با تاکید بر تعامل و همکاری مدیران دستگاههای اجرائی مازندران با اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: استاندار مازندران همواره از رسانه ها و خبرنگاران به عنوان مشاوران امین خود نام برده و خواهد برد.
حدود 50 روزنامه، هفته نامه، دفاتر نمایندگی نشریات کثیرالانتشار و خبرگزاری ها در مازندران فعالیت اطلاع رسانی استان را انجام می دهند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده