تشريح فعاليت‌های بانوان رامسری در سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی

دبير امور بانوان و خانواده شهرستان رامسر، در جلسه برنامه‌ريزی بزرگداشت پيروزی ‌سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب، به تشريح فعاليت بانوان رامسری در دهه فجر پرداخت।
به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مازندران، «فاطمه زرگريان»، دبير امور بانوان و خانواده شهرستان رامسر، 20 دی‌ماه 87 در جلسه برنامه‌ريزی بزرگداشت پيروزی سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ايران، در رابطه با تبيين اهداف والای انقلاب برای جوانان، گفت: تبيين اين اهداف برای جوانان می‌تواند آرمان‌های والای انقلاب را به آنان انتقال دهد و در حال حاضر اين وظايف برای پاسداشت اين آرمان‌ها مشخص و روشن شده است.
وی به مشاركت زنان جامعه ايران اسلامی و ضرورت بيان دستاوردهای انقلاب در جامعه اشاره كرد و افزود: مشاركت زنان جامعه اسلامی ايران در ارائه دستاوردهای انقلاب برای اقشار و آحاد مردم ضروری است.
زرگريان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در رامسر خاطرنشان كرد: از جمله برنامه‌های شهرستان رامسر در سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در رامسر، می‌توان به گردهمايی زنان با عناوين، «همايش تحكيم خانواده از ديدگاه قرآن»، «همايش زوجين جوان به منظور تحكيم بنيان خانواده»، «گردهمايی زنان فعال و ايثارگر و تأثيرگذار در عرصه‌های مختلف» و ... اشاره كرد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده