اعزام دانش‌آموزان صومعه‌سرا به اردوهاي تشكيلاتي رامسر

سئول سازمان دانش‌آموزي حوزه صومعه‌سرا گفت: دانش‌آموزان پيشتاز و فرزانه صومعه‌سرا از 18 تا 24 تير ماه جاري به اردوهاي تشكيلاتي رامسر اعزام مي‌شوند.به گزارش خبرگزاري فارس از صومعه‌سرا، علي مغرور صبح امروز در جمع مديران اين شهرستان آموزش‌هاي فرهنگي، تربيتي و ورزشي دانش‌آموزان را بسيار مهم عنوان كرد.
وي با اشاره به برگزاري اردوهاي كشوري دانش‌آموزان به اردوگاه دانش‌آموزي رامسر، اظهار داشت: از صومعه‌سرا 12 دانش‌آموز پسر و دختر به اين اردو اعزام مي‌شوند.
مغرور با بيان اينكه اردوها با هدف آموزش‌هاي فرهنگي، مهارت‌هاي لازم دفاعي، هنري و ورزشي برگزار مي‌شوند، افزود: اردوي مذكور از تاريخ 18 تا 24 تير ماه جاري برگزار مي‌شود.
به گفته مسئول سازمان دانش‌آموزي حوزه صومعه‌سرا، از اين شهرستان دو مربي نيز به همراه دانش‌آموزان منتخب اعزام مي‌شوند.
وي ادامه داد: دانش‌آموزان با عنوان‌هاي پيشتاز و فرزانه شناخته و تفكيك مي‌شوند كه دانش‌آموزان پسر در مقطع راهنمايي و متوسطه را پيشتاز و دختران را فرزانگان مي‌نامند.
مغرور با اشاره به كلاس‌هاي تقويتي و تفريحي آموزش و پرورش صومعه‌سرا تصريح كرد: تابستان سال جاري حدود 118 دانش‌آموز پسر و دختر در كلاس‌هاي هنري، ورزشي و آموزشي شركت كرده‌اند.
مسئول سازمان دانش‌آموزي حوزه صومعه‌سرا افزود: كلاس‌هاي مذكور در كانون فرهنگي تربيتي شهيد بهشتي اين شهرستان برگزار مي‌شود.
به گفته وي صومعه‌سرا بيش از 16 هزار و 800 دانش‌آموز دارد.
مغرور با اشاره به هزينه‌هاي شركت در اين كلاس‌ها خاطرنشان كرد: هزينه‌هاي حضور در اين كلاس‌ها بسيار كمتر از بخش خصوصي است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده