مسئول ستاد نماز جمعه رامسر:

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان رامسر، حجت الاسلام والمسلمين وحيد وزيرمقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران برنامه‌هاي سالروز تاسيس نماز جمعه را در شهرستان تشريح كرد.
وي گف : نمازجمعه بهترين مظهر عزم ملي مردم است و بايد با حضور هر چه پرشورتر اين عزم ملي را به جهانيان نشان دهيم.
وزيرمقدم افزود: نماز جمعه از مصاديق بارز پيوند ميان دين و سياست در دين مبين اسلام به شمار مي‌آيد كه هر هفته، مسلمانان مناطق گوناگون در كشورهاي اسلامي تا شعاع دو فرسخي، در يك زمان و مكان مشخص گردهم مي‌آيند و اين فريضه عبادي سياسي را با اقتدا به انساني، عادل، فهيم و فاضل در قالب جماعت برگزار مي‌كنند.
جحت الاسلام وزيرمقدم بيان داشت: در اين هفته ما ميزبان جلسه شوراي اداري در مصلي شهرستان هستيم و همچنين نمايشگاهي نيز از توانمندي‌ها و عملكردهاي يكساله ستاد برگزاري نماز جمعه به همراه عرضه كتاب و محصولات فرهنگي را در اين ايام خواهيم داشت.
وي در ادامه به تجليل از خادمان نماز جمعه در اين ايام اشاره كرد و گفت: به مناسبت سالروز تاسيس نماز جمعه مراسمي با عنوان تجليل از خادمان نماز جمعه برپا مي‌كنيم كه علاوه بر تجليل از خادمان نماز جمعه از دانش آموزان برگزيده طرح حضور نيز تقدير مي‌شود.
وي اضافه كرد: در راستاي جذب بيشتر جوانان به شركت در نماز عبادي و سياسي جمعه مسابقه طرح حضور را در شهرستان برگزار و از دانش آموزاني كه حضور چشمگيري در نماز جمعه دارند تقدير مي‌شود.
مسئول ستاد نماز جمعه رامسر از ديگر برنامه‌هاي اين هفته را برگزاري مسابقه نسيم جمعه دانست و گفت: اين مسابقه با موضوع احكام مربوط به نماز جمعه برگزار مي‌شود كه هدف آن آشنايي جوانان و نوجوانان با احكام نماز جمعه است.
وزيرمقدم بيان داشت: سه راه مقابل مصلي نيز به ابتكار و پيشنهاد ستاد نماز جمعه شهرستان در شوراي نامگذاري سه راه آدينه نامگذاري شد.
وي گفت: ما در اين هفته تجليل و ديدار از خانواده‌هاي معظم شاهد، ايثارگر و متوفيان ستاد نماز جمعه را نيز داريم و همچنين براي گراميداشت نماز جمعه تبليغات گسترده‌اي نيز در اماكن مهم شهري داشته و علاوه بر آن شعارهاي نماز جمعه را نيز در سربرگ فيش‌هاي برق، گاز، تلفن و آب چاپ كرديم.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده