گردشگري ساحلي در سواحل شمال بايد تقويت شود

"عبدالصمد صفرنژاد" روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: امروز در تمام کشورهاي دنيا که درآمد سرشاري از حوزه توريستي دارند، گردشگري ساحلي نقش اول را دارد در حاليکه در کشور ما بخصوص در استان هاي شمالي دريا فقط به شنا کردن محدود شده است.
وي اظهار داشت: متاسفانه هنوز سواحلي که توسط مردم و نهادها محدود شده ، به طور کامل آزادسازي نشده است.
فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: بايد با سرمايه گذاري هاي مناسب، توسعه ورزش هاي آبي دريايي، راه اندازي کشتي هاي تفريحي، ساخت استراحتگاه هاي مناسب و پارک بازي گردشگري ساحلي را در اين منطقه تقويت نمود.
صفرنژاد ادامه داد: شهرستان نمونه گردشگري رامسر اين ظرفيت و آمادگي را دارد تا با بهره مندي از مشارکت سرمايه گذاران در حوزه گردشگري ساحلي، الگو و نمونه در استان هاي شمالي باشد.
مازندران 339 کيلومتر ساحل دارد.
سالانه بيش از 10 ميليون مسافر به شهرستان هاي گردشگري غرب مازندران سفر مي کنند که بيش از 80 درصد اين تعداد مسافران براي استفاده از دريا به اين منطقه مي آيند.

1 نظرات:

لطفاً در وبلاگتان معرفي كنيد:

دومين دفتر از "گنج نامه ي ولايت بيه پيش" منتشر شد. اين دفتر، گزارش علي بالائي لنگرودي است از فرهنگ مردم گيلان خاوري، مازندران باختري، طالقان و الموت.

مقالات كتاب عبارتند از: 1- آئين هاي پيش آريائي 2- ديوپرستي 3- مهرپرستي 4- درآمدي بر گاهشماري 5- همانندهاي هندي تيرماسينزه 6- علم واچيني و آئين هاي تحويل سال 7- يامان دره ي پادشاهان در كوهستان البرز

دفتر نخست اين كتاب كه در سال 1380 به چاپ رسيده، همينك ناياب بوده ولي دفتر دوم، مستقل از دفتر نخست است.

نويسنده در سال هاي 1379 و 1380 در بنياد نيشابور زبان پهلوي و در سال هاي 1387 و 1388 در مدرسه ي Pietro Della Valle زبان ايتاليائي را فرا گرفته و مقالات متعددي از او در نشريات گيلان و تهران به چاپ رسيده است. همچنين كتاب "گاهشماري در بالاطالقان" از همين نويسنده منتشر شده است.

مراكز فروش تهران:
1- كتابفروشي طهوري؛ روبروي در جنوبي دانشگاه تهران
2- كتابفروشي توس؛ خيابان دانشگاه؛ پلاك يك
3- بنياد نيشابور؛ روبروي در شمالي دانشگاه تهران
4- كتابفروشي اختران؛ ميدان انقلاب؛ بازارچه كتاب

مراكز فروش شهرستان:
كتابفروشي هاي معتبر رشت، لاهيجان، لنگرود ، رودسر، رامسر و تنكابن

توضيحات بيشتر، تصوير جلد كتاب ها و لينك ها در goldencross.blogfa.com

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده