برگزاري نخستين يادواره سردار شهيد شريف‌ديني در مهرماه

خبرگزاري فارس: رئيس شوراي شهر جديد شيرود از برگزاري نخستين يادواره سردار شهيد شريف‌ديني در مهر ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تنكابن، محمد پردل نامدار پيش از ظهر امروز در مراسم گراميداشت نخستين سالروز تاسيس شهر شيرود با اشاره به جوان بودن شهرداري اين شهر اظهار داشت: شهرداري با بضاعت كم خود با تمام توان تلاش مي‌كند تا جبران عقب‌ماندگي و اتلاف وقت پيگيري گذشته را بكند.
وي بيان داشت: از مردم مي‌خواهيم تا با همكاري و همراهي با برنامه‌هاي مصوب شوراي شهر و اقدامات شهرداري در رسيدن به توسعه شهري مشاركت داشته باشند.
پردل نامدار از شهر شيرود با دارا بودن 45 شهيد بزرگوار دفاع مقدس به عنوان يك سند افتخار ياد كرد و ادامه داد: علاوه بر برگزاري يادواره شهداي شيرود در مناطق 18 گانه و سردار بزرگ هوانيروز شهيد علي‌اكبر قربان شيرودي مهر ماه سال جاري، نخستين يادواره سردار شهيد اسلام شريف ديني و 44 شهيد شيرود در شريف‌آباد اين شهر برگزار مي‌شود.
وي در پايان با تشكر از دهياري‌هاي مناطق 18 گانه و مسئولان بخش مركزي و شهرستان تنكابن، اعضاي شوراي اسلامي شهرستان، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دوره ششم و هفتم كه در ارتقاي شيرود به شهر تلاش و حمايت خوبي داشتند، تصريح كرد: تلاش و تعامل جمعي مسئولان و نمايندگان وقت موجب رسيدن به اين هدف بزرگ بود و ما از همه كساني كه در اين راه تلاش كردند تقدير و تشكر مي‌كنيم.
سردار شهيد اسماعيل گلين شريف ديني در سال 1339 به دنيا آمد و در سال 1364 در عمليات والفجر در اروندكنار آبادان به شهادت رسيد.
شريف‌ديني يكي از 12 سردار بزرگ شهرستان تنكابن در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده