در پي شكست مقابل عربستان،سرمربي تيم ملي فوتبال برکنار شد



پس از شكست تيم ملي مقابل عربستان در ورزشگاه آزادي مسئولان فدراسيون فوتبال تصميم گرفتند علي دايي را از سمت خود بركنار كنند.
در عين حال ايرنا نيزبه نقل از يك منبع آگاه گزارش داد، در پاسخ به درخواست هاي مردم و به دليل کوتاهي سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان در انجام وظايف و کسب نتايج ضعيف تيم ملي فوتبال در بازي هاي مقدماتي جام جهاني، علي دايي از سرمربيگري تيم ملي برکنار شد.
همچنين به گزارش ايسنا، پس از آنكه تيم ملي شب گذشته در ادامه‌ نتايج ضعيف خود در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني در تهران برابر عربستان شكست خورد و شانس خود را براي صعود به جام جهاني كمرنگ ديد، امروز جلسه‌ ويژه با حضور رييس فدراسيون فوتبال، رييس كميته‌ تيم‌هاي ملي و به احتمال فراوان علي دايي تشكيل مي‌شود.
در حالي اين جلسه تشكيل مي‌شود كه مشخص نيست آيا يكي از تصميمات اين جلسه تغيير در كادر فني هست يا خير.
مسوولان فدراسيون فوتبال پيش از اين در گفت‌وگوهاي مختلف اعلام كرده بودند با هر نتيجه‌اي كه در ديدار ايران برابر عربستان كسب شود، علي دايي همچنان سرمربي تيم ملي باقي مي‌ماند اما، با توجه به فشارهايي كه شب گذشته از سوي مردم به فدراسيون فوتبال وارد آمده، بايد منتظر ماند تا مشخص شود كه سران فدراسيون چه تصميمي را در قبال عملكرد ضعيف تيم ملي اتخاذ خواهند كرد.
شب گذشته (شنبه شب) در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2010آفريقاي جنوبي، تيم ملي فوتبال ايران در مقابل تيم ملي عربستان در يک ديدار پر اشتباه در حالي که با نتيجه يک بر صفر پيش افتاده بود، بازي را با نتيجه 2بر 1 به حريف سنتي خود واگذار کرد تا با اين شکست شانس صعود ايران به جام جهاني کمرنگ شود.
تيم ملي فوتبال ايران از پنج بازي گذشته‌ي خود تنها يك برد برابر كره شمالي كسب كرده و برابر كره جنوبي در تهران و مقابل امارات در دبي متوقف شده است و شكست برابر عربستان وضعيت تيم ايران را در جدول رده‌بندي گروه دوم رقابت‌هاي جام جهاني را بحراني‌تر كرده است.
اخبار تكميلي در مورد بركناري علي دايي به محض دريافت متعاقبا ارسال مي‌شود.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده