نامه رئیس شورای شهر شیرود به استاندار مازندران

جناب استاندار ؛ افکار عمومی ، شما را به قضاوت می طلبند
پس از اعلام رسمی و با گذشت سی و هفت روز از تشکیل شورای شهر شیرود توسط فرماندار محترم تنکابن ، اعضای شورای شهر اجازه ورود به ساختمان شورای شهر و شهرداری را ندارند!!!
در جلسه ای که با حضورفرماندار تنکابن در مورخه بيستم بهمن 87 و نیز اعضای شوراهای اسلامی روستاهای هجده گانه شهر شیرود، معاونت فرمانداری، بخشدار، ریاست شورای اسلامی شهرستان ، شورای بخش و روسای دوایر سیاسی اجتماعی فرمانداری تنکابن تشکیل گردیده بود. بر اساس دستورالعمل وزارت کشور ، اعضاء شورای شهر شیرود انتخاب و با تعین هیئت رئیسه مراسم تحلیف انجام گرفت.
در بيست و يكم بهمن 87 فرمانداری محترم، حکم اعضاء شورای شهر شیرود ابلاغ گردید و در جلسه دیگری درمورخه دهم اسفند 87 که نمایندگان فرمانداری و بخشداری نیز حضور داشتند ، تغییر و تحول اداری ساختمان شورای شهر و شهرداری انجام پذیرفت و نهایتأ در مورخه سوم اسفند 87 احکام اعضای شورای روستای شیرود و دهیار توسط فرمانداری و بخشداری تنکابن باطل اعلام گردید . شورای شهر شیرود در مدت یاد شده طی 4 جلسه رسمی مصوبات خود را برابر مقررات به فرمانداری ، شورای اسلامی شهرستان و استان ابلاغ و شهردار خود را در اولین مصوبه معرفی نموده است.
در این مدت فرمانداری بطور مستمر مکاتباتی را با شورای شهر و جلساتی را با اعضا ی آن صورت داده است। لازم به ذکر انکه در مدت یاد شده اعضای شورای شهر کلیه جلسات روزانه و هفتگی خود را در محل دفتر شورای اسلامی شهرستان برگزار نموده اند । چرا ؟ بدلیل آنکه فرماندار محترم اجازه ورود اعضای شورای اسلامی شیرود را به ساختمان شورای شهر و شهرداری نمی دهند!!! ساختمان یاد شده علی رغم تغيیر و تحول اداری وفق مقررات، با ورود غیر قانونی دهیار در ساعات غیر اداری در اختیار وی قرار داشته و از ورود اعضای شورا ممانعت بعمل می اورند।با عنایت به گزارشات متعدد شورای شهر به فرمانداری محترم شهرستان متأسفانه شاهد اقدام مقتضی نبوده ایم ؟فرماندار تنکابن در نشست مشترک بخشداران ، شهرداران و شوراهای شهر ، شهر شیرود را به عنوان هفتمین شهر شهرستان تنکابن معرفی نمودند। حال با توجه به عرایض تقدیمی جای طرح این سوال می باشد که چرا شاهد چنین برخوردهایی با نهاد شوراهای اسلامی بوده و افکار عمومی می پرسند آیا شورای شهر شیرود از جایگاه قانونی برخور دار است !!!رئیس شورای اسلامی شهر شیرود : محمد پردل نامدار منبع : دريانيور

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده