فرماندار رامسر : نبايد با مردم برخورد طلبكارانه كرد

فرماندار رامسر گفت: همه ما خادم مردم هستيم و نبايد با مردم برخورد طلبكارانه كرد، بايد ارباب رجوعي برخورد كنيم نه ارباب رعيتي.
به گزارش ايرنا، " عبدالصمد صفرنژاد " روز شنبه جلسه شوراي اداري اين شهرستان افزود: خادم بودن به وضعيت ظاهري نيست بلكه به رفتار و عمل است.
وي اضافه كرد: گرچه دستگاههاي اجرايي منطقه كارهايي كرده‌اند ولي با وضعيت مطلوب و مدنظر فاصله زيادي دارد.
وي اظهار داشت : مديران شهرستان بايد مديران ارشد استان و مديران كل را دعوت كنند تا نزديك مشكلات موجود شهرستان ببينند و در جهت رفع مشكلات برنامه‌ريزي كنند.
وي خاطرنشان كرد: رامسر متعلق به رامسري‌ها نيست بلكه متعلق به ايران و جهان اسلام است بنابراين وقتي از توسعه گردشگري صحبت مي‌شود بايد نگاه مديران هم مثبت و گردشگري باشد.
فرماندار رامسر ادامه داد : مديري كه با فرهنگ گردشگري بيگانه است قطعا در اجراي پروژه‌هاي مهم ملي سنگ‌اندازي مي‌كند بنابراين مديران بايد آگاه وآشنا به اين صنعت در شهرستان منصوب شوند.
صفرنژاد با بيان اين كه حق رامسر در كل كشور به آن شكلي كه بايد ادا نشده است، بيان داشت: ما مي‌توانيم در كنار گردشگري، صنعت را در هم داشته باشيم وي با اشاره به در پيش بودن تعطيلات نوروزي از همه دستگاه‌هاي اجرايي خواست همه امكانات و توان خود را براي مهمان‌نوازي شايسته به عمل‌آورند.
حجت‌الاسلام "عبدالرحمن باقرزاده" امام جمعه رامسر نيز گفت: جامعه ما بايد در راه خدمتگزاري هرچه بيشتر رنگ و بوي مهدوي بگيرد.
وي تصريح كرد: نبايد مسير را بر عكس رفت و فرصت‌ها را از دست داد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده