خبر هاي كوتاه

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه هشت میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل طرح های آبرسانی شهرهای گروه الف در سال آینده اختصاص می یابد افزود: تا پایان سال 88 آبرسانی کامل رامسر به اتمام می رسد.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیز با اشاره به اینکه مطالعه و احداث فاضلاب شهرهای استان هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد خاطر نشان کرد: مطالعات احداث فاضلاب شهرهای بهشهر، نکاء، زیرآب، پل سفید، کتالم و سادات شهر، عباس آباد، سلمان شهر، کلارآباد، نور و محمود آباد در سال آینده صورت می گيرد.
45 میلیارد ریال درآمد عاید مازندرانی ها خواهد شد.
عضو کمیته کارشناسی طرح ساماندهی و شناسایی اماکن خصوصی و استیجاری کشور با اشاره به اینکه سالانه به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، تصریح کرد: تعداد افراد شاغل در اماکن فوق در ایام پیک سال به بیش از 500 نفر خواهد رسید.
مرادی با بیان اینکه تمامی افراد تابلو دست مقابل مراکز زررواسیون با ملبس متحدالشکل و کارت شناسایی معتبر از سازمان گردشگری فعالیت می کنند، یادآور شد: مسافران در صورت مشاهده هر گونه مشکل با شماره تلفن 09111520785 تماس حاصل نمایند.
وی با اعلام این مهم که پیش بینی می شود بیش از 120 هزار نفر تا پایان نوروز در اماکن اقامتی، خصوصی و استیجاری مازندران اقامت گزینند، افزود: پیش بینی می شود بیش از چهار برابر افراد مقیم در اماکن اقامتی به صورت پراکنده در استان جابجا شوند.
مرادی خاطر نشان کرد: مدت ماندگاری مسافر در مازندران بین سه تا پنج روز بوده و غالبا این مسافران در شهرهای بابلسر، نوشهر، چالوس، رامسر اقامت بیشتری دارند.
وی به گردشگران توصیه کرد که برای امنیت و آسایش بیشتر در استان جهت اقامت به مراکز زررواسیون و اطلاع رسانی مسافر در محورهای ورودی استان مراجعه کنند.
170 هزار نفر از موزه ها و اماکن تاریخی مازندران دیدن کردند
این تعداد از گردشگران از موزه تاریخ شهر بابل، کاخ موزه رامسر، موزه قرآن و شهدای آمل، مجموعه تاریخی عباس آباد، خانه نیما یوشیج، موزه هنرهای سنتی و صنایع دستی ساری، مجموعه تاریخی فرح آباد و گوهرتپه بهشهر بازدید کردند.
وی افزود: همچنین تا امروز تعداد 215 هزار زائر نیز وارد بقاع و اماکن متبرکه استان شدند।
بیش از هزار جلد کتاب به مسافران در ورودی کندوان اهدا شد
منصور علی اصغری ظهر جمعه در ستاد تسهیلات سفر مازندران در این زمینه گفت: این طرح در چهار مکان ورودی و در شهرستان های سوادکوه ،آمل ، رامسر و گلوگاه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه اهداء کتابچه راهنمای اماکن متبرکه و همچنین اهدا کتب دینی به زائران اماکن متبرکه از دیگر اقدامات می باشد اظهار داشت: دادن بروشورهای مختلف راهنمایی مسافران از دیگر اقدامات است.
علی اصغری همچنین از ورود 18 هزار و 91 خانواده فرهنگی به تعداد 99 هزار و 127 نفر به مازندران خبر داد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده