فرماندار شهرستان رامسر سفرهاي استاني دولت را در جهان بي‌نظير دانست

فرماندار شهرستان رامسر سفرهاي استاني دولت را در جهان بي‌نظير دانست و گفت: دولت نهم حريص‌ترين دولت براي خدمتگزاري بي‌منت براي مردم است و اين مهم علاقه دولت و ملت را بسيار گسترده كرده است.
به گزارش ايرنا، " علي باباخاني " روز شنبه در جلسه شوراي اداري اين شهرستان افزود: سفرهاي استاني هيات دولت مورد توجه سياستمداران بين‌المللي و رسانه‌هاي جهان قرار گرفته است.
وي اظهار داشت : حضور مقتدارانه رياست جمهوري در سازمان ملل و رايزني‌ها و گفت و گوهاي ايشان مايه اقتدار نظام جمهوري اسلامي در عرصه بين‌المللي است.
وي با اشاره به نزديك بودن دور دوم سفذ هيات دولت به استان مازندران خاطرنشان كرد: اميد است دو پروژه بزرگ جاده كنارگذر دريا و توسعه فرودگاه رامسر اجرايي شود.
فرماندار رامسر ادامه داد: طرح مطالعات جاده كنار گذر دريا از طرح‌هاي منحصر به فرد ملي به عنوان يك پايلوت به سازمان بنادر و دريانوردي محول شده و آماده واگذاري به شش شركت داخلي و خارجي است.
باباخاني اضافه كرد: اجرايي شدن اين دو پروژه در كنار طرح فاضلاب،مجتمع فرهنگي هنري، پل صفارود، راهسازي و ساختمان دانشكده پرستاري رامسر از جمله پروژه‌هايي است كه در دور دوم سفر هيات دولت به اين استان، پيگيري مي‌شود.
"ابوالفتح نيكنام " نماينده مردم رامسر و تنكابن در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروزه ما و حتي دنيا براي رسيدن به موفقيت به مديريت آينده‌ساز نياز دارد.
وي تصريح كرد: مديريت آزمون و خطا از دردهاي اجتماع ما است بنابراين مردم بايد آثار پديده‌ها را ببينند و قطعا مديريت مسووليت بالايي است.
نيكنام بيان داشت : مديريت شهرستان بايد بسترساز سرمايه‌گذاري‌ها باشد و مردم را بايد وارد صحنه كند.
به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام "عبدالرحمن باقرزاده " امام جمعه رامسر گفت: در فرهنگ عمومي ، مسووليت با طيف خاصي نيست.
وي افزود : ما بايد با مردم صادقانه رفتار كنيم و نبايد وعده‌هايي بدهيم كه قابل تحقق نباشد.
وي ادامه داد : كيفيت بخشي كارها، صرفه‌جويي دربيت المال و سرعت بخشيدن كارها از جمله اموري است كه بايد در ادارات به فرهنگ قابل قبول تبديل شود.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده