امام جمعه : خواستار تسریع در اجرای طرحهای مصوب سفر اول شد

رحمن باقرزاده با توجه به قریب الوقوع بودن سفر دوم هیأت دولت به مازندران، خواستار تسریع در اجرای طرحهای مصوب سفر اول دولت به مازندران خصوصا طرحهای شهرستان رامسر شد.

حجه الاسلام باقرزاده امام جمعه رامسر در خطبه های ۱۰/۸/۷۸ نماز جمعه با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، از مقام والای ایشان تجلیل کرده و مرقد نورانی آن بزرگوار را محل نزول برکات الهی و مایه رحمت برای ملت مومن ایران دانسته و گفت: حرمهای نورانی حضرت ثامن الحجج (ع) و خواهر مکرمه اش حضرت معصومه (س) این فاطمه ثانی، هدیه بزرگ الهی به مردم ولایت مدار ایران بود.

وی با اشاره به نامگذاری میلاد آن حضرت، بنام "روز دختر" آن را به فال نیک گرفته و بر نقش مهم و ضرورت تربیت دینی دختران مسلمان و الگو پذیری از زندگی زنان نمونه اسلام مانند حضرت معصومه (س) تأکید نمود.

ایشان با اشاره به سیزده آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار، این روز را نماد مقاومت و ایستادگی و فریاد ملت بزرگ ایران در مقابل زورگوییها و زیاده طلبی مستکبرین خواند.

وی گفت: ما سه چهره متفاوت را از رژیم مستکبر آمریکا در 13 آبان می بینیم: چهره اول مربوط به سال 1343 می شود که بعد از سخنان روشنگرانه و شجاعانه امام راحل (قده) حکومت وابسته به آمریکا با احساس خطر و بدستور اربابان خود اقدام به تبعید امام کرد تا بخیال خام خودشان، نهضت را در نطفه خفه کنند ولی غافل از اینکه این اقدام شعله های خشم بنیان کن ملت را بر علیه رژیم بر خواهد افروخت.

آری، بعد از 14 سال آن بغضها به فریاد تبدیل شده و در سال 56 نهضت را وارد مرحله جدیدی نمود. طاغوتیان که فکر میکردند با تبعید امام، ریشه نهضت را خشکانده بودند، با سیل عظیم و توفنده ای مواجه شدند و در چنین روزی بود که چهره دیگری از مستکبرین به نمایش در آمد و رژیم بفرمان اربابان آمریکایی خود، فرزندان دانش آموز این سرزمین را بخاک و خون کشیدند.

چهره سوم متفاوت از دو چهره قبلی بود. این بار دیگر نوبت جوانان پاک و پرشور این مرزوبوم بود که در موضع تهاجمی قرار گرفته و در 13 آبان 1358 رژیم مستکبر آمریکا را تحقیر نموده و پوزه اش را بخاک مذلت نشانند. حکومتی که سایر حکومتهای مردمی و مستقل را تحقیر می کرد، این بار با چالش جدی مواجه شده و لانه جاسوسی اش تسخیر شده و اسناد دخالتهای او در امور داخلی کشور بر ملا شد.

وی اشغا ل لانه جاسوسی آمریکا که بفرموده امام راحل « انقلاب دوم » نام گرفت را نشانه شجاعت و تنبیه مداخله جویان در امور داخلی و ... دانست.

ایشان همچنین با محکوم کردن تجاوزات اخیر آمریکا به مناطق مرزی سوریه و پاکستان گفت: متأسفانه در اثر ضعف کشورهای اسلامی و حاکمیت روحیه استکباری، رژیم آمریکا آزادانه دست به هر جنایتی می زند و به کسی هم پاسخگو نیست. سازمان ملل و شورای امنیت هم بی خاصیت تر از همیشه تماشاچی ماجرا می گردند و غبار مرگ بر آنها سایه افکنده در حالی که فریاد دفاع از حقوق بشرشان گوش فلک را کر نموده است.

البته برای همه ما روشن است که این جنایات نشانه های شکست سیاستهای مزورانه آمریکاست. از طرفی بعد از سالها حمله به افغانستان، اینک اخباری از همراهی با طالبان و خروج سرکرده آنان از لیست تروریستها و مطالبی مشابه منتشر می شود. و از طرف دیگر تاکنون برای امضای توافقنامه امنیتی با دولت عراق ناکام مانده و از همه مهمتر با بحران فزاینده شکستهای اقتصادی در داخل مواجه است و در آستانه انتخابات داخلی، دست به این جنایات و کشتار بی گناهان می زند تا قدرت نمایی کرده و جبرانی برای این شکستها باشد.

امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به انتشار بعضی از اخبار مبنی بر برگزاری اجلاس ادیان به میزبانی عربستان که در نیویورک آمریکا برقرار می شود، گفت: متأسفانه خبرها حاکی از دعوت از صهیونیستهای خون ریز مانند وزیر خارجه اسرائیل و بوش رییس جمهور آمریکا به این اجلاس می باشد در حالی که از یهودیان ضد صهیونیست دعوت نشده است.

این موضوع نشان دهنده یک حرکت خزنده صهیونیستی در میان امت اسلام برای عادی جلوه دادن روابط بین دانشمندان و ملتهای مسلمان و رژیم غاصب اسرائیل می باشد و از طرف دیگر بیانگر بی اراده بودن مقامات سعودی در تصمیم سازیهای کلان مربوط به امت اسلام بحساب می آید. ضمن آنکه این اقدام، صداقت حکومت وابسته سعودی در حمایت از مردم فلسطین را هم زیر سؤال برده است.

وی همچنین با اشاره به سفرهای استانی ریاست محترم جمهور و هیأت دولت، آنرا مایه تحکیم رابطه دولت و ملت دانسته و با توجه به قریب الوقوع بودن سفر دوم هیأت دولت به مازندران، خواستار تسریع در اجرای طرحهای مصوب سفر اول دولت به مازندران خصوصا طرحهای شهرستان رامسر شد.

منبع : سایت با رامسر

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده