استاندار مازندران: سهم مازندران از سرمايه‌گذاري ناچيز است

به گزارش خبرگزاري فارس از بهشهر، محمد كريمي بعدازظهر در جلسه كارگروه اشتغال استان در بندر شهيد هاشمي‌نژاد بهشهر از اين بندر به ‌عنوان قطب اقتصاد مازندران نام برد و اظهار داشت: بايد سرمايه‌گذاري در بندر مورد توجه بيشتر قرار گيرد.
وي افزود: اگر هزار هكتار از زمين‌هاي منطقه ويژه اين بندر به ‌درستي ساماندهي شود بسياري از مشكلات استان رفع مي‌شود.
كريمي با بيان اينكه بايد بيمه كشاورزي در بين كشاورزان الزامي شود، افزود: بايد با بيمه حوادث محصولات از خسارات احتمالي جلوگيري شود.
وي ادامه داد: اجباري كردن بيمه براي بومي كردن فرهنگ بيمه و كاهش خسارات است كه بايد جدي گرفته شود.
كريمي سهم درآمد گردشگري را به ‌عنوان يكي از شش محور توسعه استان مازندران ناچيز دانست و گفت: انتظار داريم در اين بخش با توجه به ميدان‌ كاري عمليات بيشتري صورت گرفته و مسائل اجرايي خوبي گزارش شود.
استاندار مازندران اظهار داشت: پرداخت تسهيلات به فني و حرفه‌اي بايد در اولويت كار قرار گرفته و بانك‌ها توجه بيشتري را به اين امر معطوف كنند چرا كه كار فني و حرفه‌اي كارآفريني است و توسعه استان را به‌ همراه دارد.
محسن نريمان، نماينده مردم بابل در مجلس در اين جلسه افزود: مازندران سرشار از نيروهاي مستعد و فعالي است كه بايد تبديل به فعل شوند.
وي تصريح كرد: بايد نگرش توزيع اعتبارات در استان متوازن باشد و طوري عمل نشود كه بعضي از شهرستان‌ها از منابع كامل استفاده كرده و بقيه بي‌نصيب شده و در اختصاص اعتبارات با مشكل مواجه شوند.
نريمان افزود: بانك‌ها بايد دردها را درك كرده و با توجه به مشكلات مردم و جامعه در توزيع اعتبارات دقت بيشتري انجام دهند.
وي خاطرنشان كرد: بايد در استان با اتحاد عمل شود و دليلي ندارد كه بسترسازي‌هاي نامناسب و منفي در استان شكل يابد.
نريمان در پايان گفت: بايد چالش‌هاي درون استان به قانون سپرده شده و يا به دولت واگذار شود تا كارها براساس روال خود عملياتي شود.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده