جلسه شورای اسلامی شهر رامسرنشست اعضاي شورای اسلامی شهر رامسر با مسئولین آموزش و پرورش و بیمارستان جهت تعریض خیابان شهید مطهری

شورای شهر رامسر در راستای اجرایی نمودن طرح تعریض خیابان شهید مطهری طی جلساتی جداگانه با مسئولین اداره آموزش و پرورش و بیمارستان رامسر ضمن تبیین ضرورت اجرای طرح تفصیلی در خیابان شهید مطهری جهت زیبا سازی نمای شهری و کاهش حداقل بخشی از ترافیک شهری خواهان همکاری مسئولین یاد شده شدند که آنان نیز در این خصوص قول همکاری لازم را داده اند.
لازم به ذکر است که معضل ترافیک یکی از عمده مشکلات شهر توریستی رامسر است که این مشکل در برخی از نقاط شهر نمود بیشتری دارد .خیابان شهید مطهری به عنوان اصلی ترین و پر ترافیک ترین نقطه ی مرکزی شهر رامسر و از جمله نقاط پر ترددی است که به دلیل عرض کم خیابان تا کنون مشکلات زیادی برای شهروندان و گردشگران ایجاد نموده است. به همین دلیل شواری اسلامی شهر رامسر علاوه بر پیگیری بازگشایی خیابان 25 متری فرودگاه و تعریض خیابان شهید بهشتی در صدد تعریض خیابان شهید مطهری حد واسط میدان انقلاب ( بیمارستان ) و میدان امام ( بازار ) می باشد. با توجه به اینکه علاوه بر اماکن مسکونی و تجاری اشخاص حقیقی ، برخی ادارات و نهادهای دولتی و عمومی در مسیر طرح تعریض قرار دارند شورای شهر رامسر در راستای اجرایی نمودن طرح مذکور طی جلساتی جداگانه با مسئولین اداره آموزش و پرورش و بیمارستان رامسر ضمن تبیین ضرورت اجرای طرح تفصیلی در خیابان شهید مطهری جهت زیبا سازی نمای شهری و کاهش حداقل بخشی از ترافیک شهر خواهان همکاری مسئولین یاد شده شدند که آنان نیز در این خصوص قول همکاری لازم را داده اند.
دبیرستان امام ( ره ) ، نیروی انتظامی ، بیمارستان ، بیمه ایران ، دانشگاه علوم قرآنی ، مدرسه شهید احرار ( ببری ) ، انبار جهاد و .... از جمله اماکنی هستند که مشمول طرح تعریض خیابان 26 متری شهید مطهری می باشند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده