معاون سرمایه گذاری سازمان گردشگري مازندران خبر داد:

خبرگزاري دانشجويان ايران - مازندران



معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران اعلام كرد:در دومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کشور 81 فرصت بکر سرمایه گذاری در مازندران ارائه خواهد شد .


به گزارش خبرگزاري دانشجوان ايران (ايسنا) منطقه مازندران،سیف ا... فرزانه با اعلام خبر فوق گفت :اين 81 فرصت بکر سرمایه گذاری کشور شامل 60 منطقه نمونه ، 15 تأسیسات گردشگری و 6 پروژه میراثی است.

وی از وجود فرصت های بی شمار سرمایه گذاری با توجیه قابل قبول سرمایه گذاری در مازندران خبر داد و افزود : 60 منطقه نمونه ، 40 روستای هدف گردشگری و 15 آب بندان با ظرفیت برنامه ریزی گردشگری شناسایی شده است که در سفر دوره دوم جهت تصویب پیشنهاد خواهد شد .

وی به شناسایی 20 منطقه ساحلی جهت برنامه ریزی گردشگری اشاره کرد و گفت : برنامه ریزی سازمان در سواحل بر این سمت و سو است که به جای طرح های دریا با احداث مجموعه کاملی از خدمات شامل اقامتی ، پذیرایی ، تفریحی و توریستی ، بازی های آبی و ... که طرح سالم سازی دریا جزء کوچکی از این مجموعه خواهد بود .

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندرن یادآور شد : عدم تدوین شرح خدمات در مناطق نمونه توسط سازمان گردشگری با توجیه اقتصادی و همچنین عدم دخالت این سازمان در نحوه واگذاری این مناطق به سرمایه گذاران از مهمترین مشکلاتی است که در خصوص مناطق نمونه با آن مواجه هستیم .

وی در پایان گفت : امیدواریم در آینده نزدیک با بسته های سرمایه گذاری در همایش بین المللی بسته های سرمایه گذاری به استقبال سرمایه گذاران رفته و پتانسیل های بکر منطقه را به نمایش در آوریم .

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده