عمليات اجرايي طرح توسعه فرودگاه رامسر از اوايل سال آينده آغاز مي‌شود.

مديرکل فرودگاه‌هاي استان مازندران اظهار اميدواري کرد: عمليات اجرايي طرح توسعه فرودگاه رامسر از اوايل سال آينده آغاز مي‌شود.
وي بيان کرد: با تخصيص اعتبارات ملي و اتمام مطالعات فازهاي دو و سه فرودگاه نوشهر و رامسر توسعه اين فرودگاه براي سال آتي ميسر است. چلندري با اشاره به اين که پروازهاي فرودگاه‌هاي مازندران طي سال‌هاي 57 تا 67 صرفا در فرودگاه‌هاي نوشهر و رامسر صورت گرفته است، گفت: در آن دوران فرودگاه ساري کاربري صرفا کشاورزي داشت.
وي با بيان اين که 70 درصد از توسعه فرودگاه‌هاي مازندران صورت گرفته است، افزود: اوج توسعه فرودگاه‌هاي مازندران از اوايل فعاليت دولت نهم است.
چلندري با بيان اين که همزمان با دولت نهم 21 ميليارد تومان در فرودگاه‌هاي ساري، نوشهر و رامسر سرمايه‌گذاري صورت گرفته است از فراهم شدن زيرساخت‌هاي فرودگاهي به طول 14 هزار متر مربع در فرودگاه‌هاي استان خبرداد.
وي با اشاره به محوطه سازي کامل فرودگاه ساري، خاطرنشان کرد: اکنون فرودگاه ساري در رده دوم فرودگاه‌هاي کشور قرار دارد.
چلندري با بيان اين که فرودگاه بين المللي ساري قابليت روزانه 10 پرواز بدنه متوسط را با توجه به ميزان ترمينال‌ها و پايانه‌هاي موجود خود دارد، اظهار کرد: با شناسايي کشورهاي هدف، برنامه داريم تا پروازهاي هوايي فرودگاه‌هاي استان را به مقصد کشورهاي حمل و نقل هوايي توسعه دهيم.
مديرکل فرودگاه‌هاي استان مازندران نصب سيستم کمک ناوبري و سيستم‌هاي عملياتي در فرودگاه‌هاي استان را از اهداف برنامه‌اي استان در برنامه پنجم توسعه ذکر کرد و گفت: تحقق اين مهم منوط به واگذاري اراضي حاشيه فرودگاه دشت ناز ساري است.
وي از اجراي جاده دسترسي فرودگاه ساري توسط اداره راه و ترابري خبرداد و گفت: پيش بيني مي‌شود راه دسترسي فرودگاه ساري سال آينده به بهره‌برداري برسد.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده