مجري طرح گردشگري صفارود: پروژه گردشگري صفارود مازندران 2700 شغل ايجاد مي‌کند

مجري طرح گردشگري صفارود گفت: از زمان شروع اين پروژه يکهزار و 500 نفر به طور مستقيم در 12 پروژه اين طرح شروع به کار کرده و پس از بهره‌برداري از اين طرح نيز يکهزار و 200 نفر مشغول به کار مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه مازندران، محمد طالبي در جلسه کميته راهبردي سرمايه گذاري و طبيعت گردي که امروز در استانداري مازندران برگزار شد، افزود: 400 ميليارد تومان اعتبار داخلي و همچنين 90 ميليون يورو اعتبار ارزي براي پروژه صفا رود در نظر گرفته شده است.
وي خاطرنشان کرد: ما از دستگاه‌هاي مربوطه خواستاريم تا سهولت کار اداري سرمايه‌گذاران را فراهم کنند تا سرمايه‌گذار وقت خود را سال‌ها هدر ندهد.
مجري طرح پروژه صفارود به ايجاد يک دهکده تفريحي توريستي در اين طرح اشاره کرد و افزود: ما اين طرح را براي اقشار مختلف در نظر گرفتيم و هر توريستي با هر بنيه مالي مي‌تواند از اين امکانات استفاده کند.
طالبي درخصوص احداث بندر توريستي نيز گفت: احداث بندر تفريحي توريستي با بکارگيري سه کشتي تفريحي بين استان‌هاي سواحل درياي خزر و کشورهاي همسايه به همراه مجموعه زيردريايي در نظر گرفته شده که اداره کشتيراني با کليات اين طرح موافقت کرده است.
وي به ديگر طرح‌هاي اين پروژه اشاره کرد و افزود: تله کابيني به طول 30 کيليومتر در دو فاز و 12 ايستگاه، احداث باغ شهر در جواهر ده ، مجموعه 110 سوئيت در منطقه رودخانه صفارود، دو هتل 5 ستاره و 7 ستاره در سواحل درياي خزر ، پارک آبي صفارود بر روي رودخانه صفارود جزو برنامه‌هاي اين پروژه هستند.
مجري طرح پروژه صفارود همچنين تصريح کرد: شرکت آب منطقه‌اي استان براي منافع سازمان خود در خواست اجاره بهاء را در استفاده از رودخانه صفارود دارد در حالي که اين منطقه به صورت رايگان در اختيار سرمايه‌گذار قرار گرفته است.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده