شهردار رامسر:بيشتر درآمدهاي رامسر صرف حل مشكل زباله مي‌شود

شهردار رامسر گفت: بزرگ‌ترين معضل شهر رامسر زباله است و بيشتر درآمدهاي شهري صرف آن مي‌شود.محسن مرادي ظهر امروز در نشست با اعضاي كميسيون بانوان رامسر درباره برنامه‌ريزي جشنواره شيريني‌پزي رامسر اظهار داشت: 50 ‌درصد از منابع انساني كشور از بانوان تامين مي‌شود كه با وجود توان بالا و كارايي بسيار از اين ظرفيت به نحو مطلوب استفاده نشده است.
وي اظهار داشت: اگر شهروندان از هزينه‌هاي جاري شهرداري و شاخص‌هاي آن اطلاع داشته باشند، انتظارات متعال مي‌شود.
مرادي خاطرنشان كرد: شهر رامسر بايد پاك، سبز، ايمن و شاد باشد و اين مسئله تا زماني كه همه مردم نخواهند و تعامل ايجاد نكنند، محقق نمي‌شود.
وي با اشاره به قابليت‌هاي بالاي رامسر در بخش گردشگري اظهار داشت: اين شهر از سال‌هاي دور به ‌عنوان شهري گردشگر پذير مطرح بوده است و بايد در اين باره با افكار بزرگ نسبت به ايجاد زيرساخت‌هاي لازم گردشگري با نگاهي به افق‌هاي آينده برنامه‌ريزي كنيم.
شهردار رامسر با اشاره به اينكه تنها 20 درصد از مردم شهروند واقعي محسوب مي‌شوند و نسبت به شهر خود احساس وظيفه مي‌كنند بيان داشت: بسياري از شهرنشينان تنها انبوهي زباله و مشكلات را براي شهر و همشهريان خود سبب مي‌شوند و تلاشي براي بهتر شدن وضعيت ندارند.
وي بيان داشت: خانواده‌هاي شهروندمدار مي‌توانند كمك شاياني به پيشرفت و توسعه شهر داشته باشند.
مرادي به جشنواره آشپزي و شيريني‌پزي رامسر اشاره كرد و گفت: جشنواره‌هاي مختلف مانند اين جشنواره‌ها و جشنواره برف و يخ سبب شادي بين مردم مي‌شود و مي‌توان در مناسبت‌هاي مختلف از اين جشنواره‌ها براي بالابردن فعاليت‌هاي اقتصادي و اجتماعي استفاده كرد.
وي به ايجاد بازارچه براي ايام عيد و تابستان اشاره داشت و گفت: اين بازارچه‌ها سبب ايجاد تعامل‌هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي شده و با ارائه صنايع دستي در راه پيشبرد اين اهداف گام برداشته مي‌شود.
معاون امور مالي شهرداري رامسر نيز در اين جلسه با اشاره به هماهنگي‌ها و تعامل‌هاي ارگان‌هاي مختلف با شهرداري گفت: اين تعامل بسيار خوب است و در آستانه سال جديد بايد بيشتر شود.
سپيده رحيم مشايي افزود: استقبال از بهار يكي از كارهايي‌ست كه شهرداري در كنار باقي وظايف برعهده دارد.
وي كمك بانوان در امر تفكيك زباله را بسيار موثر دانست و گفت: در نيويورك زباله منبع درآمدي براي خانواده‌هاست.
جشنواره شيريني‌پزي رامسر هرساله با نزديكي ايام نوروز در 26 اسفند ماه برگزار مي‌شود و بانوان و شيريني‌پزان شيريني‌هاي خود را در ظروف بهداشتي در 15 روز تعطيلات در غرفه‌هاي تعبيه شده در كنار ساحل به مردم ارائه مي‌دهند।
خبرگزاري فارس از رامسر

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده