يادواره 17 شهيد فرهنگی تنكابن برگزار شد

يادواره 17 شهيد فرهنگی شهرستان تنكابن سيزدهم بهمن ماه 87 در كانون شهيد صالحی اين شهرستان برگزار شد।
به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی آمل، در مراسم يادواره 17 شهيد فرهنگی تنكابن، حجت الاسلام «حكيم»، مدير كل اطلاعات استان مازندران، ضمن تجليل از مقام شامخ شهدا و ايثار گری های آنها گفت: شهدای ايران اسلامی، هيچ تفاوتی با شهدای كربلا ندارند و بايد به زيارت قبور آنها رفت چرا كه زيارت شهدا، زيارت كربلا است.
وی افزود: تمامی جنگ ها در دنيا مطامع مادی را در پيش دارند.
حكيم با اشاره به اين مطلب كه با بررسی تمامی جنگ ها متوجه می شويم كه هميشه حق مظلوم ضايع شده است تصريح كرد: در طول جنگ ها انسانيت هميشه زير پا گذاشته شده است و متاسفانه جوامع بشری هر چه به سمت و سوی ترقی و پيشرفت گام برداشته است از نظر اخلاقی وضع بدتری پيدا كرده است.
مدير كل اطلاعات استان مازندران،خاطرنشان كرد: در طول تاريخ پنج هزار سالانه تمدن بشری تا كنون در جهان 14 هزار جنگ رخ داده، كه طی آن چهار ميليارد انسان كشته شده است.
وی اظهار كرد: در طول تاريخ فقط 268 سال كره زمين بدون جنگ و در صلح بوده است و در 45 سال پايانی قرن بيستم فقط سه هفته بدون جنگ سپری شده است.
وی به جنايت های بی شمار گروهك تروريستی منافقين اشاره كرد و ادامه داد: اتحاديه اروپا كه ادعای متمدن بودن را دارد، اين گروه را از ليست تروريستی اش خارج می كند و در مقابل كشتار ملت مظلوم غزه توسط رژيم صهيونيستی سكوت می كند.

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده