رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر براي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي درخواست كرد


اختصاص كرسي مستقل نمايندگي مردم براي شهر نمونه گردشگري

اسماعيل گوهررستمي رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در نامه ای خطاب به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس محصولی وزیر کشور ضمن بیان برخی ویژگی ها و مشکلات حوزه تنکابن و رامسر خواهان اختصاص کرسی مستقل نمایندگی مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی شد .متن این نامه بدین شرح است : جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای مهنـدس محصـولـی وزیــر محتــرم کشــور سلام علیکماحتراماً همانطوری که مستحضرید شهرستان رامسر یکی از قطب های گردشگری ایران عزیز می باشد . حضور میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی هر ساله جلوه ی خاصی به این شهر می بخشد . از آنجایی که در دولت نهم توجه خاص به این منطقه گردشگری شده است و تصویب شهر رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام و دهها طرح و برنامه در سفرهای اول و دوم رئیس محترم جمهور بیانگر اهمیت این شهر گردشگری می باشد .لذا با توجه به این موضوع و بنا به دلایل شرح ذیل خواهشمند است دستور فرمائید تا در جهت پیگیری مصوبات دولت و رسیدگی بیشتر به امور این شهر نسبت به تخصیص یک نماینده مجلس برای نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی اقدام لازم را مبذول دارند .
1-شهرستان رامسر به عنوان اولین شهر نمونه گردشگری جهان اسلام به تصویب دولت نهم رسید
2-شهرستان رامسر به عنوان یکی از شهرهای مرزی کشور محسوب می شود
3-فاصله دورترین روستا به مرکز شهر بیش از یکصد کیلومتر می باشد .
4-وجود فرودگاه ، تله کابین ، هتل بزرگ و هتل قدیم رامسر
5-جمعیت شناور این شهرستان نزدیک به 300 هزار نفر می باشد .
6-در حوزه ی انتخابیه تنکابن رامسر شهرهایی نظیر کتالم ، سادات شهر ، رامسر ، شیرود ، شهر تنکابن ، خرم آباد ، نشتارود ، عباس آباد ، کلار آباد ، سلمان شهر و چند بخش وجود دارد که یک نماینده نمی تواند پاسخگوی همه ی مردم این شهرها و بخش ها باشد .
7-وجود دانشگاه های بین المللی ، پرستاری ، پیام نور ، آزاد ، آموزشکده فنی و حرفه ای ، رحمان و ...
یادآوری می شود رونوشت این نامه برای : رحیم مشائی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری 2- کریمی استاندار استان مازندران 3-نیکنام نماینده مردم تنکابن و رامسر 4-صفرنژاد فرماندار شهرستان رامسر 5-باقرزاده امام جمعه شهرستان رامسر 6-اداره اطلاعات شهرستان رامسر 7-شوراهای اسلامی شهرستان ، کتالم و سادات شهر و بخش مرکزی ارسال شد .
منبع : سايت شوراي شهر رامسر

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

بلاگر فارسی

طراحی شده توسط Qwilm!. ترجمه شده به زبان فارسی مجتبی ستوده